کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دومین سوگواره ملی «ایل» تا ۲۰ آبان ماه تمدید شد

22 مهر 1400 ساعت 9:48

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره ملی «ایل» تا ۲۰ آبان ماه امسال خبر داد.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره ملی «ایل» تا ۲۰ آبان ماه امسال تمدید شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (21 مهرماه 1400) علیرضا دولت آبادی اظهار کرد: دومین سوگواره ملی «ایل» به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سوگواره ملی بخش های مختلفی از شعر آئینی، کلاسیک، آزاد، مناجات نامه، سیره اهل البیت علیهم السلام، مقاومت و بیداری اسلامی خواهد داشت.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره را تا ۲۰ آبان ماه امسال دانست و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این سوگواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ مراجعه کنند.
دولت آبادی گفت: این سوگواره به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری حوزه هنری و حوزه فرهنگی سپاه فتح استان برگزار می شود.
 


کد مطلب: 440141

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440141/دومین-سوگواره-ملی-ایل-۲۰-آبان-ماه-تمدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1