تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۴۰۱۱۶
توسط رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان مطرح شد؛

تشریح و تبیین برنامه های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
تشریح و تبیین برنامه های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سال جاری و همچنین شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» را تشریح و تبیین کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (21 مهرماه 1400) سرهنگ "تاج الدینی" رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان اظهار داشت : چندین نشست علمی با حضور فرمانده انتظامی استان،اساتید و خبرگان این سازمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی افزود: در اولین روز این برنامه، نشست علمی با موضوع (ناجا دربیانیه گام دوم انقلاب) با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، معاونین پژوهشی نیروهای مسلح استان ، دیگر کارشناسان آسیب های اجتماعی در سالن جلسات فرماندهی استان برگزار شد.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان بیان داشت: در این نشست به تشریح و تبیین آخرین اقدامات و دستاورد های پژوهشی ناجا با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته و نظرات و دیدگاه های خود را مطرح و در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایا از اساتید و اعضای جلسه تجلیل شد.
این مقام انتظامی همچنین دومین برنامه این هفته را تشریح برنامه های علمی دفتر ناجا برشمرد و گفت:دفتر تحقیقات کاربردی استان حمایت از طرحهای تحقیقاتی و پایان نامه ها و رساله دکتری مراکز علمی استان است.
تاج الدینی خاطرنشان کرد: سومین برنامه ، میزگرد علمی با موضوع سلاح،قتل ،امنیت پایدار جهت تصمیم گیری و ارائه پیشنهادات لازم در خصوص مقابله با استفاده از سلاح در مراسمات محلی در هفته جاری و راهکار های برون رفت از این معضل اجتماعی با حضور فرماندهی استان رئیس کارگروه مقابله با آسیب های اجتماعی بنیاد نخبگان استان و پلیسهای تخصصی برگزار می شود .
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1