تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۴۰۱۰۱
مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز:

اگر از خدا ترس داشته باشیم به راحتی هر چیزی را به زبان نمی آوریم / تاجگردون انتظارات بزرگ از شرکت نفت داشت

۸
۱
اگر از خدا ترس داشته باشیم به راحتی هر چیزی را به زبان نمی آوریم / تاجگردون انتظارات بزرگ از شرکت نفت داشت
کبنا ؛
مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران که روز گذشته از سمت خود کنار رفته و احمد پورهادی جایگزین وی و سرپرست شرکت نفت و گاز گچساران شد، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنا نیوز، در خصوص حواشی پیرامون شرکت نفت و گاز گچساران و مدیریت صیدالی طی سالیان گذشته گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 7400 نفر پرسنل دارد، آنقدر آگاه و فعال و کارشناس در این شرکت وجود دارد که جایگاهی برای مدیری که بخواهد ماشین امضای دیگری شود، وجود ندارد. یک سیستم توانمند هرگز چنین اجازه ای را به یک مدیر نمی دهد. مسئولیت شرکت نفت و گاز گچساران مسئولیت سنگینی است، در همه زمینه ها باید خصوصیاتی داشت تا بتوان در سیستم مدیریت کرد، هم باید از دانش فنی برخوردار بود و هم از مسائل فرهنگی و عمومی. با تبعیت از دیگران نمی شود مدیریت کرد.
به گزارش کبنا نیوز، صیدالی در خصوص سخنان اخیر «سیدناصر حسینی» نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و دیگر حواشی گفته شده در رسانه ها افزود: گاها برخی عزیزان این مسائل را مطرح می کردند، اگر درست گفته باشند خداوند به ما کمک کند که اینچنین نباشیم، اگر هم مغرضانه گفته باشند خداوند آنها را به راه راست هدایتشان کند و این فرصت را به آنها ندهد که القاب اینچنینی به دیگران هم بدهند. در سیستم بزرگی مثل نفت نمی شود با امضای دیگران مدیریتی طولانی کرد.
آقای مهندس رحمتی از مدیران خوب نفت که 6 سال در شرکت خدمت کرد، بنده از سال 95 تا 1400 در این شرکت خدمت کردیم، تقریبا جزو کسانی بودیم که بیشترین سابقه را داشتیم، تلاش ما این بوده که اینگونه که بعضی ها می گویند نباشیم، ولی قضاوت را مردم خواهند کرد.
صیدالی اظهار کرد: استان ما جو سیاسی دارد، افرادی اظهارنظر می کنند، و به راحتی هم اظهارنظر می کنند. ما اگر از خدا ترس داشته باشیم به راحتی هر چیزی را به زبان نمی آوریم، مگر آنکه اطلاعات کافی داشته باشیم، و بعد، آبروی اننسان ها را هم باید در نظر داشته باشیم. مطمئن باشید هر کسی که با آبروی انسان ها بازی کند، خدا هم با آبروی آنها بازی می کند.
وی گفت: اگر چیزی که عزیزان می گویند درست است، از خدا می خواهیم که ما را به راه راست هدایت کند و ادامه مسیر را آنگونه که درست است طی کنیم. و اگر نادانسته چیزی گفته اند می بخشم و از خدا هم می خواهم از سر تقصیراتشان بگذرد.
صیدالی در خصوص جایگاه شرکت نفت در کشور بیان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران از نظر سازمانی آخرین رتبه ای که در سازمان نفت می تواند کسب کند را کسب کرده و به اصطلاح over D  است، از نظر جایگاه نفتی، جایگاه دوم از نظر تولید را دارد و از نظر وسعت جغرافیایی و تأسیسات رتبه اول را دارد.

صیدالی در پاسخ به اینکه «ارتباط شما با آقای تاجگردون نماینده سابق مردم گچساران و باشت چگونه بود؟» گفت: بنده با ایشان هم در شرکت گاز زمانی که مدیرعامل شرکت گاز استان بودم کار کردم و هم در شرکت نفت گچساران. ایشان هم نماینده شهرستانی بود که بنده در آنجا کار می کردم، ایشان مراودات زیادی با شرکت نفت داشتند، پیگیر خدمات رسانی به مردم حوزه نمایندگی خود بود. ما هم در این زمینه تا جایی که در توان داشتیم کمک می کردیم.
وی افزود: در بحث گازرسانی در گچساران، زمانی که بنده مسئولیت شرکت گاز را داشتم و پس از آن در نفت، ایشان انتظارات کوچک و ریز از شرکت نفت نداشت، بلکه انتظارات بزرگ داشت، در حوزه منابع مالیاتی انتظار کمک داشت و ما هم به استان کمک کردیم. اگر از مسئولان مالیاتی استان این موضوع را بپرسید تأیید خواهند کرد. کمک نفت کمک بسیار بزرگی به استان بود. همکاران من به این نتیجه رسیدند که این همکاری در زمان نماینده های بعدی به حدی توسعه داشته باشد که استان بتواند پله های ترقی را طی کند و به نسل های بعد تحویل داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بله تاجگردون خیلی انتظارات زیاد و بزرگی از جنابعالی داشت مشابه سایر گماشتگانش:
- بکارگیری نیروهای معرفی شده از طرف تاجگردون و بستگان
- واگذاری پروژه ها به نورچشمی های تاجگردون
- ارتقای شغلی هوارداران و حامیان تاجگردون
- عزل و تحقیر مخالفان تاجگردون
- حضور در تمام جلسات حمایتی و تبلیغاتی تاجگردون
- اطاعت از وابستگان و اقوام تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
چند نفر نیروی سفارشی بکار گرفتی
بگم با مشخصات؟؟؟؟
و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین
اتفاقا کسی که تاجگردون آورده بهش پست داده معلومه چی ازش میخواد ....
چند روزی دنیا به کامت بود البته بعدا چند سالی باید جواب بدی
((یوم تبلی السرائر))
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب صیدالی همه میدانیم بعد از اینکه جناب تاجگردون گروهی که فقط حرف از عدالت میزننن و برای سهم خواهی های خود ایشان رااز صحنه سیاست خارج کردن قطعا برای منافع خود در تمامی ادارات دست به تغییرات میزدن. و تنها تنها دودش به چشم مردمی رفت که دیگر امیدی به ابادانی و شهر و دیارشان ندارن و شما از زمانی که در شرکت گاز استان بودین و تا همین دیروز که شرکت نفت بودین برای مردم اثبات شد که شخصی پاک و با صداقت هستین
رضا
Iran, Islamic Republic of
خداوند ادم دروغگو را لعنت کند
خودمان
Iran, Islamic Republic of
خیلی مدیر توانمندی نیستی ولی تعجب می کنم هر دولتی که میاد شما مدیر هستید. بزارید جایی برای دیگران هم باز شود.
Iran, Islamic Republic of
هاااااع ایسو ک برکنارت کردن اومی توضیح ایی
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
مهندس صیدالی بهترین مدیرعامل نفت بود.
از هر نظر خوب بود.
در آینده هم پیشرفت چشمگیری خواهد کرد.
حق
Iran, Islamic Republic of
خدای حق پشت و پناهت مهندس صیدالی دنیا کوتاهه
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1