کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفته گرامی داشت نیروی انتظامی؛

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد با فرمانده نیروی انتظامی استان

21 مهر 1400 ساعت 10:25

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار کرد.


فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: به همه همکاران خود توصیه کرده ام از گونه های جانوری و طبیعت استان با جان و دل حفاظت و با محیط زیست نهایت همکاری را داشته باشید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز چهارشنبه (21 مهرماه 1400) همزمان با پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با همراهی جمعی از همکاران ستادی خود با فرمانده نیروی انتظامی دیدار کرد.
براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه حافظان نظم و امنیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف این مرز و بوم تحت امر ولایت فقیه گفت: شرح وظایف جداگانه ای داریم اما در کلیات کار همه برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلانی ایران تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام وظیفه می کنیم.
هاشمی گفت: اگر حمایت های بی دریغ و همکاری های خوب سبز پوشان نباشد، قطعا ما در امر خطیر حفاظت از طبیعت و حیات وحش دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.
وی افزود: کهگیلویه وبویراحمد در زمره استان های با ارزش و غنای بالای تنوع زیستی بوده که 25 درصد از گونه های جانوری و 17 درصد از تنوع زیستی کشور را در یک درصد از پهنای جغرافیای خود جا داده است.  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه ضمن تشریح برخی از اقدامات محیط زیست استان به شناسنامه د ار کردن گونه چتر پلنگ دنا اشاره گرد و گفت: با همکاری خوب گروه مستند ساز و دانشگاه یاسوج برای نخستین بار موفق شدیم در 14 هزار هکتار از 255 هزار هکتار دنا؛ از 22 پلنگ تصویر برداری و 18 قلاده از آنها را شناسنامه دار کنیم.
در ادامه این دیدار، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تشکر از محیط زیست استان در تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان های برخوردار از مواهب الهی از جمله گاز،نفت، آب و جنگل در سطح کشور به شمار می رود که وظیفه ما مراقبت و نگهداری از این نعمات الهی و امانت نسل های آتی است .
وی گفت: متاسفانه تعداد معدودی افراد سود جو گاها به منابع ارزشمند دست درازی می کنند که باید قاطعانه جلوی این اقدام آنها را گرفته و با آنها قاطعانه برخورد کرد چون ما پاسدار امانت نسل های آینده هستیم .
سردار مصطفایی گفت: در جایی که اره ای به تنه درختی می خورد انگار آن اره به بدن خودم می خورد .
وی ضمن حمایت قاطع از محیط زیست گفت: به همه نیروهای ستادی و اجرایی خود گفته ام با جان و دل از حیات و حش حفاظت کنید و با محیط زیست همکاری داشته باشید.


کد مطلب: 440099

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440099/دیدار-مدیرکل-حفاظت-محیط-زیست-استان-کهگیلویه-وبویراحمد-فرمانده-نیروی-انتظامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1