تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۴۰۰۹۰
بمناسبت گرامیداشت هفته ملی استاندارد انجام گرفت

دیدار مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه

۲
۰
دیدار مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه
کبنا ؛
به مناسبت گرامی‌داشت هفته ملی و روز جهانی استاندارد، مدیرکل اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (20 مهرماه 1400) آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت شغل کارکنان اداره استاندارد، بیان کرد: در بعضی از موارد تخلف واحدهای تولیدی و خدماتی به دلیل بروز نواقص فنی می باشد که اداره کل استاندارد می بایست در این زمینه اقدام به راهنمایی و آموزش این واحدها در پیشگیری از وقوع مجدد تخلف نماید.
وی افزود: با توجه به اینکه بعضی از بلایای طبیعی مانند زلزله قابل پیشگیری نمی باشند، اصلی ترین راهکار کاهش این بلایای طبیعی، استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد در ساخت و سازها می باشد که در این راستا اداره کل استاندارد می بایست توجه و نظارت ویژه ای بر کیفیت مصالح ساختمانی داشته باشد.
آیت الله حسینی افزود: واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی که اقدام به تولید محصول بی کیفیت می نمایند و حقوق مصرف کنندگان را تضییع می کنند، اداره کل استاندارد باید اقدام قانونی و قاطع جهت جلوگیری از تولید آنها نماید.
وی ضمن تحسین عملکرد اداره کل استاندارد استان در زمینه نظارت بر تولیدات و بازار عرضه، عنوان کرد: اداره کل استاندارد باید از حق مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد دفاع و از تولیدات بی کیفیت و غیراستاندارد جلوگیری کنند.
در ابتدای این دیدار، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش کاملی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل ارائه و تکالیف و وظایف سازمان ملی استاندارد را تشریح نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
محضر نماینده محترم و‌معزز ولی فقیه در استان عرض می کنیم که اداره استاندارد استان هیچ برکتی واسه استان نداشته و ضعیف ترین مدیر از اول تاسیس این مجموعه تاکنون مدیر کل فعلی استاندارد بوده که آن شا ا‌‌‌. در اولویت تغییر باشد
Iran, Islamic Republic of
چرا همه باید به آقای حسینی گزارش دهند؟
شایدم خودش با اینجور دیدارها راضی نباشد
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1