کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش بخش کبگیان برگزار شد

«حکیمه وثوقی» رئیس آموزش و پرورش کبگیان شد

20 مهر 1400 ساعت 10:35

طی حکمی از سوی مدیر آمـوزش و پرورش شهرستان بویراحمد ،حکیمه وثوقی به عنوان مدیر آموزش و پرورش بخش کبگیان منصوب شد.


طی حکمی از سوی مدیر آمـوزش و پرورش شهرستان بویراحمد، حکیمه وثوقی به عنوان مدیر آموزش و پرورش بخش کبگیان منصوب شد.
به گزارش کبنا، به نقل از اسماعیل رسامـ خبرنگار روابط عمومی بخشداری کبگیان، در آیینی علاوه بر بازدیداز مدارس و کلاس‌های درس با حضور مدیرکل ومدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، و جمعی از مدیران مدارس بخش کبگیان، مدیر جدید آموزش و پرورش بخش کبگیان معرفی و از زحمات محمداسفندیاری، مدیر سابق قدردانی شد.
دلشـاد مدیر آموزش و پرورش بویراحمد ضمن ادای احترام به ساحت شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس از زحمات چند ساله محمداسفندیاری، مدیـر سابق آموزش و پرورش کبگیان که خود از فرهنگیان زحمتکش می‌باشد، تجلیل و به نیکی یاد کرد.
وی گفت: ارتقا و رشد قابل ملاحظه شاخص‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف را دست آورد حضور و تلاش 2 ساله اسفندیاری در مدیریت بخش برشمرد و تلاش ستودنی وی برای مشارکت کم نظیر مردم و مسئولان در ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی را به عنوان برجسته‌ترین اقدامات این دوره عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، همدلی را بارزترین شاخص ارزشمند مجموعه تعلیم و تربیت دانست و مدیر جدید را با صفت‌هایی همچون: وقت گذاری در حوزه کاری، کاربلـدی، مبتکر وخلاق بودن توصیف کرد و مأموریت اصلی وی را کیفیت بخشی تعلیم و تربیت در مرکز بخش دانست و از وثوقی خواست برای اتمام کارهای نیمه تمام تلاش کند.
اسفندیاری مدیر سابق هم ضمن تشکر از همراهی مسئولان در دو سال اخیر نیزگفت: اعتقاد ما این است که پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای از طریق آموزش و پرورش محقق می‌شود و تحقق دیدگاه‌های نو و خلاقانه مدیر جدید آموزش و پرورش در گرو تلاش و همراهی همه فرهنگیان و مردم عزیز کبگیان خواهد بود.
 حکیمه وثوقی متولد 1358 چیتاب، دارای مدرک تحصیلی لیسانس باسابقه ۲۰ سال خدمت در رده‌های متعدد آموزش و پرورش خدمت کرده بعنوان جایگزین محمـداسفندیاری که از اردیبهشت 98 به عنوان مدیر آموزش و پرورش بخش کبگیان انتخاب شده بود، منصوب شد.
لازم به ذکـراست درزمان تقبل مدیریت حکیمه وثوقی بادعوت ایشان، مدیـرکل آموزش وپرورش به اتفاق هیئت همراه برای دومین بار از مدارس و کلاس‌های درس بخش کبگیان بازدیدداشته اند.

---------------------------------------
خـبرنگـار: اسماعیل رسام
 


کد مطلب: 440059

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440059/حکیمه-وثوقی-رئیس-آموزش-پرورش-کبگیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1