کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری استان تشریح کرد

58 هزار نامه مردم کهگیلویه و بویراحمد به رئیس جمهور

20 مهر 1400 ساعت 9:23

تاکنون 58 هزار نامه و درخواست مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نهایی ساماندهی شده اند.


تاکنون 58 هزار نامه و درخواست مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نهایی  ساماندهی شده اند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری استان گفت: تاکنون ۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی ثبت نهایی شده، بخش بازرسی استانداری به صورت مستمر و خستگی‌ناپذیر در حال برنامه‌ریزی، نظم بخشی و ساماندهی سایر درخواست مردمی است و همکاران ما تا ساماندهی آخرین نامه مشغول خواهند بود.
محمود مومن‌نسب اظهار کرد: برخی از مدیران، تعدادی از روحانیون، ائمه جمعه و برخی از نمایندگان ولی‌فقیه در دستگاه‌های اجرایی در کنار همکاران ما به پردازش و ثبت نامه‌های مردمی پرداختند.
وی با بیان اینکه «برخی از مدیران نسبت به این نامه ها بی‌تفاوت بودند» افزود: این در حالی است که هدف اصلی و فلسفه نهایی سفر مقامات عالی رتبه کشوری به استان‌ها مردم هستند و خروجی این سفرها هم شنیده شدن صدای مردم است که خود بالاترین مصوبه است.
مومن نسب بیان کرد: حوزه بازرسی استانداری ۵ روز قبل از سفر رئیس جمهور به استان تا نوزدهم مهر به صورت ۱۶ ساعته و در سه شیفت ۵ ساعته به صورت مستمر بر عملیات اجرایی نظارت می‌کنند و در هر شیفت ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر جابه‌جایی وجود دارد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای دستگاه‌های اجرایی اقدام به بازگشایی، پردازش، تلخیص، موضوع بندی و سپس ثبت نامه‌های مردمی می‌کنند.
وی افزود: بعد از اینکه درخواست ها به سازمان ها و دستگاه های مربوطه ریاست جمهوری ارجاع شد، پیامک آن برای متقاضیان فرستاده می شود.
وی بیان کرد: مردم می‌توانند یک ماه پس از دریافت پیامک، موضوع درخواستی خود را براساس کد رهگیری و ابلاغی از طریق تماس تلفنی با ۱۱۱ رصد کنند.
مومن نسب با اشاره به اینکه مردم از رئیس جمهور در بخش‌های مختلف درخواست‌هایی داشتند، گفت: درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال، استخدام، تسهیلات، اشتغال، کمک درمانی، کمک مالی، تامین جهیزیه، تامین مسکن و سایر موارد بوده است.
این مسئول بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها در این کار سنگین، فشرده و حساس مجموعه بازرسی را تنها نگذارند.
وی تاکید کرد: به زودی اسامی مدیران برتر که در این خصوص ما را یاری کردند را به استاندار ارائه می‌ دهیم.


کد مطلب: 440057

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440057/58-هزار-نامه-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1