کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

کرونا یک خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

19 مهر 1400 ساعت 21:40

طی شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.


طی شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (19 مهرماه 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان جان خود را از دست داد و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۱ نفر رسید.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۲۲ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری، که از این تعداد ۹۰ نفر کرونای قطعی و ۱۴ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۲۳۷ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
وی ادامه داد: از مجموع ۵۱۵ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، ۴۰ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد گزارش شده است.
یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.
وی افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.


کد مطلب: 440044

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440044/کرونا-یک-خانواده-کهگیلویه-بویراحمدی-داغدار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1