تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۴۰۰۰۷
مدیرکل پزشکی قانونی استان اعلام کرد؛

فوت ۳۴ نفر به خاطر مصرف انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد / افزایش 27 درصدی تلفات رانندگی

۱
۰
فوت ۳۴ نفر به خاطر مصرف انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد / افزایش 27 درصدی تلفات رانندگی
کبنا ؛مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آمار فوتی های غیرمترقبه شش ماه نخست سال گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال ۱۱۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند، ۳۴ نفر به خاطر مصرف انواع مواد مخدر و ۱۲ نفر هم بر اثر غرق شدگی فوت کرده اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کامروز امینی اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته ۹۲ نفر در مناطق مختلف استان در اثر تصادف جان خود را از دست دادند.
وی افزود: در سوانح رانندگی امسال ، ۹۰ نفر مرد و ۲۷ نفر زن جان خود را از دست دادند و آمار فوتی ها در دو شهرستان دنا و بهمئی در شش ماه نخست امسال صفر بوده است.
امینی همچنین اضافه کرد: در این مدت ۳۴ نفر به خاطر مصرف انواع مواد مخدر و ۱۲ نفر هم بر اثر غرق شدگی در استان فوت کردند.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی به ترتیب ۷۹ جسد در بویراحمد، ۲۱ مورد گچساران، ۱۶ مورد کهگیلویه و یک مورد در باشت تحویل پزشکی قانونی شده است.
امینی با اشاره به کاهش ۳ درصدی مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی در استان ، گفت: ۲ هزار و ۴۳ پرونده مصدومان حوادث رانندگی در استان تشکیل شده است که از این تعداد ۶۱۰ مورد مربوط به خانم ها بوده است.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در ۶ ماهه اول امسال با بررسی ۴۲ پرونده قصور پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد برای ۱۲ پرونده رای محکومیت و ۳۰ پرونده هم رای برائت صادر شد.
کامروز امینی با بیان اینکه کمیسیون‌های پزشکی مربوط به پرونده‌های قصور پزشکی و پرونده‌هایی مورد اعتراض دارای اهمیت ویژه‌ای هستند افزود: تعداد پرونده‌های ورودی قصور پزشکی در کهگیلویه و بویراحمدنسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۶ درصد کاهش داشته است.
امینی از رتبه اول کهگیلویه و بویراحمد در زمینه معاینات بالینی به نسبت جمعیت طی سه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در ۶ ماهه اول امسال ۱۰ هزار و ۶۴۴ نفر مراجعات سرپایی بوده که از این تعداد ۷ هزار و ۱۶۶نفر آقا سه هزار ۴۷۸نفر خانم بودند و این رقم نسبت مدت مشابه در گذشته حدود سه درصد افزایش داشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی ماشین میذاری زیر پای بچه ی شیرخوار همینه یا جان بقیه رو بخطر میندازه یا کشته میشه
از طرفی بگذریم از بچه های کم سن بعضی والدین خودشون بزور میتونن فرمون رو بچرخونن بچه رو هم تو بغل میگیرن رانندگی میکنن لطفا جریمه کنید این موارد رو مثل بقیه ی شهرها سفت و سخت باشیم توی قوانین
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1