کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عزاداری های ماه های محرم و صفر؛

پیام تقدیر و تشکر مدیر اداره تبلیغات اسلامی گچساران از برگزار کنندگان مجالس و عزاداران حسینی

18 مهر 1400 ساعت 11:34

مدیر اداره تبلیغات اسلامی گچساران در پیامی از برگزار کنندگان مجالس و عزاداران حسینی در ماه های محرم و صفر پیام تقدیر و تشکر کرد.


حجت الاسلام خادمی مدیر اداره تبلیغات اسلامی گچساران در پیامی از برگزار کنندگان مجالس و عزاداران حسینی در ماه های محرم و صفر پیام تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کبنانیوز، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند مهربان را شاکریم که گچساران ما با  کاروان محرم و صفر، حسینه ای شد به پهنای قلوب مریدان حضرتش و همه با هم زیر پرچم حضرت قمر بنی هاشم(ع) دل و جانمان را جلا دهیم و کربلایی شویم.
و درود و سپاس بر بانیان، وعاظ،فعالین هیئات مذهبی، مادحین و ذاکرین، اهل بیت عصمت و طهارت، برادران و بانوان طلبه در این خاک یک پارچه محب خاندان رسول اکرم(ص) حسینی که امسال نیز با وجود ویروس منحوس کرونا شور حسینی را همراه با شعور در عمل به دستورالعمل های بهداشتی به اجرا گذاشتند.
تقدیر و تشکر فراوان از برادرانمان در حوزه علمیه برادران و مسجد امام سجاد(ع) محله لبنان که سنت پر خیر و برکت پیاده روی را تا حرم مطهر امام زاده جعفر(ع) و امام زاده اسماعیل(ع) پیگیری کردند. ان شاءالله این کار زیبا با بهترین کیفیت در سال های آتی ادامه یابد.
امیدواریم زیر سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج)صاحب عزای مجالس حسینی و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول سال توفیق برگزاری مجالس اهل بیت را پیدا کنیم.

هادی خادمی مدیر اداره تبلیغات اسلامی گچساران


کد مطلب: 439995

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439995/پیام-تقدیر-تشکر-مدیر-اداره-تبلیغات-اسلامی-گچساران-برگزار-کنندگان-مجالس-عزاداران-حسینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1