کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی صورت گرفت

پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ناجا

17 مهر 1400 ساعت 22:15

سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی هفته ناجا را به آحاد مردم و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان بهمئی تبریک گفت.


سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی هفته ناجا را به آحاد مردم و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان بهمئی تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن جمشیدی به شرح زير می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
برقراری نظم و امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه که رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی مقتدر انتظامی است، مرهون رشادت ها، تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تخصصی و نظامی از کیان ایران اسلامی و مرز‌های جغرافیایی و معنوی حراست و حفاظت می‌کنند.
نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.
امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک و به حقی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.
بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیرو است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه پرسنل خدوم، فرماندهان و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا، تقدیر و تشکر می‌کنم و عزت، اقتدار و سربلندی همه شما را از پروردگار بزرگ و بلند مرتبه خواستارم و امیدوارم در راه ارتقای جایگاه امنیت استان بیش از پیش موفق باشید و در سایه‌ی رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر ارزشمند دولت تدبیر و امید در پاسداری از خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و استوار باشید.
سرگرد فرزین جمشیدی 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی 


کد مطلب: 439982

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439982/پیام-تبریک-فرمانده-نیروی-انتظامی-شهرستان-بهمئی-مناسبت-هفته-ناجا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1