تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۴۳۹۹۸۲
با صدور پیامی صورت گرفت

پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ناجا

۰
پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ناجا
کبنا ؛سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی هفته ناجا را به آحاد مردم و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان بهمئی تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن جمشیدی به شرح زير می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
برقراری نظم و امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه که رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی مقتدر انتظامی است، مرهون رشادت ها، تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تخصصی و نظامی از کیان ایران اسلامی و مرز‌های جغرافیایی و معنوی حراست و حفاظت می‌کنند.
نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.
امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک و به حقی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.
بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیرو است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه پرسنل خدوم، فرماندهان و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا، تقدیر و تشکر می‌کنم و عزت، اقتدار و سربلندی همه شما را از پروردگار بزرگ و بلند مرتبه خواستارم و امیدوارم در راه ارتقای جایگاه امنیت استان بیش از پیش موفق باشید و در سایه‌ی رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر ارزشمند دولت تدبیر و امید در پاسداری از خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و استوار باشید.
سرگرد فرزین جمشیدی 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی 
نام شما

آدرس ايميل شما

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1