کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک؛

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی روز جهانی کودک را تبریک گفت

17 مهر 1400 ساعت 1:44

در آستانه روز جهانی و هفته ملی کودک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی طی پیامی این مناسبت را تبریک گفت.


در آستانه روز جهانی و هفته ملی کودک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی طی پیامی این مناسبت را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک به شرح زیر است:
به نام خدای بزرگ
بار دیگر به روز جهانی کودک رسیدیم؛ نیک می‌دانیم که کودکان سرچشمه‌های امید فردا هستند و با آن جنب و جوش شیطنت‌آمیز، نگاه‌های پر زرق و برق که شادی و کنجکاوی از آن‌ها می‌بارد و لبخندی که گویی هرگز قرار نیست از روی لب‌های آن‌ها پاک شود نمونه بارزی از عشق و محبت و انسانیت هستند.
خانه‌ای که در آن کودکی می خندد تاریک و سرد نخواهد بود و دلی که عشق به یک کودک در آن رخنه کرده هرگز غم و تنهایی را تجربه نخواهد کرد. بی شک اصل و اساس انسان بودن را در کودکان باید جستجو کرد.
از آنجایی که در تعلیم و تربیت اسلامی توصیه های اکیدی در رابطه با احترام به کودک بیان شده، روز جهانی کودک تنها یک روز برای جشن و شادی کودکان نیست بلکه یادآوری وظایفی است که بزرگترها نسبت به کودکان برعهده دارند، از جمله؛ مراقبت از کودکان و برآوردن نیازهای اولیهٔ آنان در سال‌های آغازین زندگی، ترغیب و تشویق والدین به تعلیم فرزندان، تلاش برای کاهش بیماری و مرگ و میر در کودکان، و حمایت از آنان در هنگام جنگ و حوادث طبیعی و… است.
اینجانب به عنوان مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کودکان شهرستان ، به بهانه هفته ملی کودک و به پاس ادای وظیفه‌ای که بر عهده دارم، ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک به کودکان ایران و جهان، مربیان، اولیای تربیتی، خانواده‌ها و همه‌ی کسانی که قلبشان برای کودکان می‌تپد، امیدوارم روز جهانی و هفته ملی کودک برای کودکان ایران و همه کودکان جهان پر از صلح و آرامش، دل‌هایشان پر از شادی و لبخند میهمان همیشه‌ی لبانشان باشد و آرزو می‌کنم، همه ما بزرگترها بتوانیم زمینه به بار نشستن استعداد و توانمندی همه آینده‌سازان این سرزمین پرافتخار را فراهم آوریم.
غلامعلی مویدی 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی


کد مطلب: 439953

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439953/مدیر-آموزش-پرورش-شهرستان-بهمئی-روز-جهانی-کودک-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1