تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۳۹۹۰۳
کبنا بررسی کرد

دانشگاه‌های گهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم / چه کسانی روسای دانشگاه‌ها می‌شوند؟

۶۴
۰
دانشگاه‌های گهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم / چه کسانی روسای دانشگاه‌ها می‌شوند؟
کبنا ؛ تغییرات و جابجایی مدیران همزمان با تغییر دولت‌ها امری مرسوم و عادی است که با تعیین استانداران این تغییرات در سطح استان‌ها دنبال خواهد شد. در کنار لیست کلی از گمانه زنی‌ها راجع به دستگاه‌های اداری و دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد این پایگاه خبری قصد دارد دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را طی مطالب سریالی و بصورت تحلیلی مورد ارزیابی قرار داده و گزینه‌های مطرح و اما و اگرهای پیش رو را تحلیل کند. در اولین گام به بررسی دانشگاه‌های استان و شرایط پیش روی این دانشگاه‌ها خواهیم پرداخت. این مطلب بیشتر حول سه دانشگاه بزرگ استان خواهد بود و به دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه یاسوج و اندکی به دانشگاه آزاد یاسوج خواهد پرداخت.
همین ابتدا در رابطه با دانشگاه آزاد یاسوج باید گفت رئیس این دانشگاه اخیراً منصوب شده است که حمایت موحد و مهدی روشنفکر را نیز برای چنین مسئولیتی داشته است و با توجه به این حمایت و حضور همان مدیرانی که حکم ریاست را برای رحیم اکرامی صادر کردند بعید است به این زودی خبری از تغییر و جابجایی در دانشگاه آزاد یاسوج و سایر دانشگاه‌های آزاد استان باشد.
اما در مورد دانشگاه علوم پزشکی قضیه متفاوت است. این دانشگاه یکی از بزرگترین مجموعه‌های اداری، درمانی، نیروی انسانی و دانشگاهی در استان است. مجموعه وزارت بهداشت در دو سال گذشته یک دوره بحرانی شرایط ویژه را به جهت بیماری کرونا پشت سر گذاشته است. سختی‌های زیادی بر کادر درمان در این مدت رفت که البته در کنار این سختی‌ها انتقادات زیادی به نحوه عملکرد مدیران دانشگاه علوم پزشکی در موارد زیادی از جمله پرداختی‌ها و یا عزل و نصب‌های به تعبیر رسانه‌ها بی مورد و بد موقع وجود داشت. ناگفته نماند در کنار دانشگاه علوم پزشکی همه مردم و دستگاه‌ها نیز پای همکاری آمدند و با افزایش واکسیناسیون این امیدواری وجود دارد که شرایط به نسبت گذشته بزودی بهتر شود.
فارغ از عملکرد یزدان‌پناه و معاونین دانشگاه که اشاره شد مورد انتقادات زیادی نیز هستند تغییر وی به عنوان مدیر یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها در آینده زود قابل پیش‌بینی است. یزدان پناه البته حمایت روشنفکر را در پشت سر خود دارد ولی این حمایت ابدی نیست و بیشتر در دولتی بود که یزدان پناه با آن همسو بود. البته گفته می‌شود که یزدان‌پناه در انتخابات ریاست جمهوری از رئیسی حمایت کرده است اما این حمایت بر فرض واقعی بودن بسیار بعید است بتواند مانع از تصمیم در تغییرات شود و تاکید استاندار بر تغییر مدیران دولت قبل آب سردی بر تقلای مدیرانی است که در تکاپوی ماندن هستند.
بنابراین فرض اصلی و قوی‌تر رفتن یزدان‌پناه است. اما اینکه چه کسی جانشین یزدان‌پناه خواهد شد محل بحث و گمانه زنی‌های زیادی است. گزینه‌های زیادی در همین زمینه مطرح هستند که با توجه به بکارگیری برخی نیروها که رسانه‌ها از  آن با عنوان استخدام‌های فله‌ای نام می‌برند چه در زمان مدیران قبل دانشگاه بویژه ایلامی که بخش زیادی از آن نیروها اخراج شدند و چه بکارگیری‌های زیاد در زمان مدیریت یزدان پناه و همچنین سایر حساسیت‌ها صحبت از گزینه غیر بومی می‌شود. موضوعی که در دولت دوم احمدی نژاد نیز شاهد آن بودیم و چندین سال نبوی زاده یک گزینه غیر بومی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان را بر عهده داشت.
 در کنار این احتمال کلی اما نام گزینه‌های هم استانی زیادی این روزها برای دانشگاه علوم پزشکی به گوش می‌رسد. نام شیرعلی خرامین بیش از بقیه نام‌ها بر سر زبان‌هاست. وی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است و سابقه مدیریت در بخش‌های زیادی از این دانشگاه را پیش از این در کارنامه خود دارد. خرامین رئیس ستاد  شورای وحدت آیت الله رئیسی در انتخابات قبلی در استان بود و یکی از گزینه‌های جدی برای استانداری استان که در نهایت استانداری به علی احمدزاده رسید.
همچنین خرامین سال‌ها رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد بود که کارنامه قابل قبولی در زمان ریاست خود بر این دانشگاه داشته است.
خرامین حمایت نمایندگان استان را نیز در مجموع دارد که فارغ از حمایت کلی نمایندگان از خرامین آن‌ها هر کدام گزینه‌های دیگری نیز برای این دستگاه مهم دارند. در برخی محافل از برخی گزینه‌های به عنوان گزینه‌های مورد حمایت موحد نام برده می‌شود. محمود شهامت یکی از این گزینه‌هاست وی یک گزینه جوان است که در دولت محمود احمدی نژاد مدتی ریاست شبکه بهداشت استان را بر عهده داشت. شهامت اما یک منع بزرگ قانونی دارد. وی عضو هیئت علمی دانشگاه نیست و مطابق قانون نمی‌تواند به ریاست دانشگاه  برسد جز اینکه قبل از آن نفوذ و لابی لازم را داشته باشد که هیئت علمی خود را درست کند.
 سعید جاودان سیرت یکی دیگر از گزینه‌های مطرح در این حوزه است. وی در ابتدای ورود کرونا به استان و تا مدت‌ها رئیس بیمارستان جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان معین کرونایی در استان بود و در هنگام عزل توسط یزدان پناه با یک موج حمایتی از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی مواجه شد.
از چراغزاده، ربانی و غلام نژاد نیز به عنوان سایر گزینه‌های احتمالی دانشگاه علوم پزشکی نام برده می‌شود که البته غلام نژاد کارنامه موفق مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی دارد. دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان نیز تغییر در آن قطعی خواهد بود. البته احمد عریان همیشه تلاش داشته است با تعریف و تمجید از مدیران ارشد خود را حفظ کند اما با تغییر دولت رقبای عریان به طور جدی در پی کنار گذاشتن این مدیر مهمان هستند. عریان نیز عملکرد بسیار پر انتقادی تداشته است وی تنها با ادعای برخی موفقیت‌های علمی در رسانه‌ها ظاهر شده است ولی در عمل هیچ اتفاقی در دانشگاه یاسوج در مدت ریاست عریان بر دانشگاه نیفتاده است و در دو سال گذشته نیز دانشگاه کاملاً تعطیل بوده است.
از گزینه‌های زیادی برای چنین جایگاهی نام برده می‌شود.



بهادر کرمی در طول سال‌های گذشته بیش از بقیه پیگیر ریاست دانشگاه بوده است و بعد از پیروزی محمد موحد به طور جدی‌تر این موضوع را دنبال کرد که با جواب «نه» جدی غلامی وزیر قبلی علوم و تحقیقات و فناوری مبنی بر حفظ مدیران دانشگاه‌ها تا پایان دولت مواجه شد.
امین موسایی یکی دیگر از گزینه‌های مطرح است وی در حال حاضر معاون آموزشی دانشگاه یاسوج است.
نام امرالله اندرزیان روحانی فعال مذهبی نیز برای ریاست دانشگاه به گوش می‌رسد. همچنین از علی محمد روستا عضو گروه عمران دانشگاه برای ریاست در دوره جدید نام برده می‌شود.
 البته در برخی محافل نیز روستا گزینه مورد حمایت مهدی روشنفکر برای معاونت عمرانی عنوان شده است. محمدمهدی روشنفکر  عضو گروه تاریخ دانشگاه دیگر گزینه‌ای است که می‌تواند شانس ریاست بر دانشگاه یاسوج را داشته باشد. وی در دوران ارژنگ معاون دانشگاه بوده است و در حال حاضر رئیس هیات جذب دانشگاه است.
حمداله اکوانی یکی درگیر از گزینه‌های این دانشگاه مهم است. اکوانی عضو گروه علوم سیاسی است و در حال حاضر رئیس بنیاد نخبگان استان است. وی همچنین یکی از معدود کسانی بود که در دیدار نخبگان استان با رئیس جمهور به ایراد سخنرانی پرداخت.
دانشگاه‌های استان از اهمیتی بالایی برخوردار هستند بویژه دانشگاه علوم پزشکی که امکان بکارگیری نیروی انسانی و هم چنین جذب هیات علمی و بسیار صندلی مدیریت در این دانشگاه وجود دارد.
 همچنین دانشگاه یاسوج نیز برای سیاسیون و نمایندگان مجلس از اهمیتی بالایی برخوردار است و گاهی نیز پیش آمده است رئیس دانشگاه راسا توسط وزرا انتخاب شده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید تصمیم استاندار جدید و وزرای مربوطه در این زمینه کدام است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
الحق والنصاف حق دکتر خرامین است رئیس دانشگاه شود انسانی بزرگ پاک وانقلابی
Iran, Islamic Republic of
خرامین از پزشکی هیچی نمی دونه بنابراین خودتونه خسته نکنید ایشون تا حالا در علوم پزشکی معاون هم نبوده.
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین کسی بود که از طرف دکتر نمکی وزیربهداشت گذشته ابلاغ مسئول کمیته کوید 19منطقه 5کشور را دارد بشترین ارتباط کاری دکتر خرامین در حوزه پزشکی است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
گزینه اول دکتر خرامین است وسلام
Iran, Islamic Republic of
گزینه آخر هم خرامین نیست
کسی که با یه بورس رانتی یه دکترای روانشناسی گرفته و دانش پزشکی و بهداشتی نداره نمی تونه حتی مدیر مرکز بهداشت یه شهرستان هم باشه.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
دکترروشنفکر باید به دکتر خرامین حمایت کند اگر دکتر خرامین رئیس دانشگاه علوم پزشکی نشود دور بعد حتمآ کاندید مجلس می شود شک نکنید آن وقت است که روشنفکر ضرر خواهد کرد
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
اولین دانشگاهی که لازم است تغییر کند ،دانشگاه پیام نور است
که لانه اصلاح طلبان شده
دانشکاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه یاسوج نامش معلومه +اسمش هم رویش است:(دانشگاه یاسوج)
دانشگاه یاسوج چه ربطی به شهرستانهای دیگه دارد ؟
باید ریس دانشگاه یاسوج بویراحمدی باشد این دیگه استاندار ی ودیگر مدیریتها که نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر اساتید غیر یاسوجی از این دانشگاه بروند خواهی دید که از این دانشگاه هیچی برای گفتن باقی نمی مونه
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر دکتر خرامین عزیز مرد اخلاق مدار
وحدت
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا حمایت هرسه نماینده محترم دکتر خرامین رئیس دانشگاه علوم پزشکی می شود
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
خرامین از روشنفکر حمایت نکرد چه انتظاری دارد و خرامین دکترای درمانی ندارد و تخصص درمانی ندارد.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
برای مدیریت دانشگاه علوم پزشکی پزشک متخصص می خواهد چرا متوجه نیستیم باید بتواند بیمارستانها را رسد کند و بیماران را ببیند و تخصصی پیگیر مشکلات آنها باشد بعضی از این افراد کارشناس ارشد هستند .
عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان حق دکتر خرامین است رئیس دانشگاه علوم پزشکی شود انسانی پاک مردم دار خیلی هم کوچک نظم است
دنای سرفراز
Iran, Islamic Republic of
اگز دکتر خرامین رئیس دانشگاه نشود دور بعد کاندید می شود
همکار
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر انسان انقلابی آقای دکتر خرامین
Iran, Islamic Republic of
بهترین اشخاص برای ریاست دانشگاه از بین خود کارمندان دانشگاه و آن هم نه پزشک بلکه کسیکه رشته مدیریت یا حسابداری خوانده که اصول مدیریت را بلد باشه نه کسیکه تخصص پزشکی داره ،کارش تو مطبه باید بپذیریم این رویه برای همیشه اصلاح بشه بالاخص اگر معاون پشتیبانی بوده ودر امور مالی تجربه و تخصص داشته باشد خیلی خیلی موفق تر هست.
Iran, Islamic Republic of
حتما هم اسمش بابویی باشه🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
حتما هم اسمش بابویی باشه🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای ریاست دانشگاه یاسوج
دکترموسایی
می باشد
چون
به علت دانایی وتوانایی مدیریتی وعلمی ای بالایی که دارد
میتواند حاشیه های دانشگاه یاسوج را جمع نماید
چونکه

دانشگاه یاسوج رابعضی غرق در حاشیه کرده اند
ممی
United States
ایشون خیلی کم تجربه تشریف دارند. و خود حاشیه است.البته خیلی هم خودشو قبول داره.
Iran, Islamic Republic of
دکتر عباس ظریفی گزینه جدی ریاست دانشگاه یاسوج هستند
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین فقط بیست سال پیش رییس مرکز بهداشت شهید دامیده بوده وتاکنون هیچ سابقه مدیریت دردانشگاه نداشته.
رییس دانشگاه باید ترجیحا متخصص بالینی باشد که دکتر خرامین نیست
دکتر خرامین باگزینه های درمان وبهداشت وابر بحران کرونا بیگانه است
دانشگاه نباید دوباره فدای قوم گرایی گردد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقآ تخصص دکتر خرامین فقط نجات مریض های کرونای بود با آن همه مشاور از لحاظ روحی وروانی دوست عزیز
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
از حسادت و بی اطلاعی و بی تقوایی نترکید....
تو که اینقدر ادعا داری،چطور نمیدانی که دکتر خرامین از ابتدای کرونا تا الان عضو کمیته مسورتی کشوری کرونا بوده است.
https://www.kebnanews.ir/news/420728/%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%87%DA%AF%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C
دنا
Iran, Islamic Republic of
از محتوای متن و مجموعه کامنت های مدیریت شده معلومه که صرفا در جهت تبلیغ برای خرامین نوشته شده ،
اما نویسنده علی الظاهر فراموش کرده که بنویسه که رئیس دانشگاه حتما و حتما باید بین متخصصین بالینی انتخاب شود که چنیین شرایطی در آقایان دکتر چراغ زاده ، غلام نژاد ، شهامت ، جاودان سیرت مهیا است .
Iran, Islamic Republic of
این حتما حتما را از کجای قانون درآوردید،امکانش هست متن قانون را ارسال کنید؟! ذهن بیمارستان را رجوع میدم به تخصص ریاست های گذشته دانشگاه در استان و سایر استان ها....
Iran, Islamic Republic of
دکتر کرمی رفیق گرمابه و گلستان دکتر زلفی گل هست از طرفی حمایت موحد داره. هر چند من اصلا دوست ندارم ادمی مثل بهادر کرمی ریس یشه اما متاسفانه خودشه‌. این روزها هم یه پاش تهرانه یه پاش یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دکتر موسایی گزینه اصلح ریاست دانشگاه یاسوج می باشد
الله
Iran, Islamic Republic of
در بین این گزینها دکتر خرامین فراتراز این هاست مدیر توانمند پس باید دکتر خرامین رئیس دانشگاه شو د خدا قوت دکتر خرامین
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مرد میدان دانشگاهی دکتر خرامین
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام برسایت کبنا نیوز در ضمن آقای دکتر خرامین دربین چهرهای تحصیل کرده خیلی محبوب است یک نام آشنایی دارد دراستان وحتی کشور حالا قضاوت با خودتان است
Iran, Islamic Republic of
خرامین چه تحصیلات تخصصی داره عزیز
یه پی اچ دی بورسیه بهش دادن مثل دکترای افتخاری!
نه پزشک بوده نه چیزی از پزشکی می دونه نه بیمارستانها را می شناسه نه تخصص ها و رشته ها را ازشون سر دز میاره.
انشاالله یه مدیر قوی بیارن بومی و غیر بومیش مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
باید از حسادت کور شوی
دلاور
Iran, Islamic Republic of
پروفسور ابوالقاسم عوض پور بهترین گزینه برای دانشگاه یاسوج
طاها
United States
.. خیلی زحمت کشید. هر هفته با ماشین دانشگاه به شیراز میرفت. یک درخت هم در دانشگاه نکاشت. فقط دنبال کارهای خیالی بود. زودتر بره تا ما کارمندان از رسا. که کرد راحت بشیم. ی‌ک دیوار ساخت که بزودی بایستی خرابش کنه.
Iran, Islamic Republic of
مگه می خوان در مراسم فاتحه خوانی سخنرانی کنن که آقای ... یا آقای .... را نام می برید .
دانشگاه علوم پزشکی متخصص ، با سابقه،پزشک مردمی می خواهد .
Iran, Islamic Republic of
ای کاش می شد یک نظر سنجی در اینخصوص کرد ، مطمئن هستم که دکتر محمد رضا ربانی متخصص مردمی و خوش اخلاق ومدیر انتخاب می شد .
استاد
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا اگر دکتر خرامین ریس دانشگاه نشود، پشت صحنه حمایت نمایندگان برای استاندار شدن ایشان آشکارتر خواهد شد!!!!! آنهم زمانی که هیچ رقیبی وجود ندارد و هیچ بهانه ای هم از نمایندگان و مسولین پذیرفته نیست
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
چطور رقیبی وجود ندارد بزرگترین رقیبان را از هر نظر دارد و همه رقبا از همه نظر از خرامین برتر هستند هم پزشک متخصص هستند . هم سوابق اجرایی بیشتری و بالاتری دارند.
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید جان خودتون. اینا کین؟
علی
Iran, Islamic Republic of
میشه دقیقا بفرمایید کارنامه موفق ..کجاست وقتی حرف از گچساران میشه گچسارانیه يه جاهایی هم میگه دوماد بویراحمدی ها هستم ووو یکبار چسپید به‌ تاجگردون شد معاونت پشتیبانی الان هم شده طرفدار سی ناصر خدا وکیلی اونقدری که به‌ پست علاقه مند شده به مریض های کرونایی خدمت نکرد از یک ریال نمیگذره
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن اگه کسی مثل دکتر بود الان دنیا گلستان بود
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
چه اوصاع و احوالی
آقایان اکوانی و موسایی خودشون چطور روشان هست که در این دولت هم دنبال پست باشند .
جمال
Iran, Islamic Republic of
تنها هنر ///عشق مدیریت و والبته گچساران ستیزی خدا بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر موسایی استادی دانشمند.انسانی اخلاق مدار و مدیری معتدل وبا وجدان میباشند
پارسا
Iran, Islamic Republic of
بهترین شخص دکتر صادقی هستند و از لیست فوق دکتر غلام نژاد دوست هدایت خواه هست حیف و صد حیف دکتر ربانی که نمیتونه از درمان دل بکنه و الا عالیه پاک و مومن و متعهد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ضمن احترام به همه عزیزان فرهیخته، بنظرم بهترین گزینه دکتر حاج سامر مرادیان با سابقه مدیر بازرسی ومعاونت دانشجویی وفرهنگی برای دانشگاه علوم پزشکی است.
پیشکسوتان دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام به معمار کبیر انقلاب اسلامی شهیدان به حق پیوسته و همه سنگربانان دلسوز حریم علم ودانش بویزه اساتید گرانقدرو / فراموش نکنیم فرزندان همین استان چه دلیرانه در 8 سال جنگ تحمیلی درخشیدن و درعرصه های علمی هم اگربگوییم سرامد چیزی گزاف نگفته ایم پس باید مجموعه علمی را به فردی لایق امین که خود درهمه جوانب ان کارکرده سپرد پس حاج اقای اندرزیان یا جناب دکتر روشنفکر که مسولیت های خطیری دردانشگاه یاسوج داشتن برای ریاست ان دانشگاه گزینه مناسبی است
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
آفتاب
United States
جون خودت جمعش کن....خدایی می‌تونه چکار کنه.....فقط دکتر رمضانی
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان نیروی حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه که 22 سال در ان حوزه بودم در سالهای مدیریت حاج اقای اندرزیان شاهد برتری رشدفرهنگی دانشگاه یاسوج در کشور بودیم و تلاش وپشتکار دکتر روشنفکر سوای از کار فرهنگی و علمی ایشان در دانشگاه کم نظیر است
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
خودتون را خسته میکنید .علوم پزشکی مشخص شده و در حال رایزنی با وزارتخانه هستند .دکتر سعیدی .تقریبا تمام شده است .
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام درخصوص گزینه ها تنها دکتر روستا از لحاظ سطح علمی در مرتبه استادیاری است ودانشگاه یاسوج در حدود 20سال گذشته تمام روسای آن دانشیار به بالا بوده اند، وامکان گذاشتن یک استادیار کار درستی نیست چون در حال حاضر یک استاد تمام ریس آن است، ووزارت چنین کاری را نمی کند.
ارباب همه اتونم
Iran, Islamic Republic of
خدایی چه پیام های مضحک و خنده داری رو خوندم،سرگرم کننده بود پیام هاتون،فک نمیکردم هنوز ادم ها که ایقد تو توهم هستن وجود داشته باشه..بابا برید فکر نون باشید این مسخره بازی ها چیه خودتون رو سرگرمش کردید
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر کرمی ریاست دانشگاه یاسوج می باشد
عادل
Iran, Islamic Republic of
اگرمیخواهید دورویی در دانشگاه یاسوج رونق بیشتری بگیرد و دانشگاه را همانند معاوننت اموزشی نابود کند هر روز طرفدار کسی باشد دکتر موسایی عالی است
Iran, Islamic Republic of
نظرات را مطالعه کردم
مردم استان ما البته نه همه نیاز به یک اورهال مغزی اساسی داریم . تو عهد دقیانوس فکر می کنیم
به هوش باشیم
مغزامون تار زده
بیراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
اگرنمایندگان میخواهند دانشگاه یاسوج بدرخشد وهمیشه اول باشد نیرویی توانمند تر از اسماعیل رضایی نیست 8سال مدیرکل اموزش وپرورش عشایر بود تو کشور اولش کرد
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
یزدان پناه بای بای
جانگرهته
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس مجیدرضوانی ،بیست و دوسال معاون اجرایی،معاون آموزشی دارای مهندسی فیزیک ،ارشدفیزیک،کارشناسی حقوق وکارشناسی ارشد حقوق ،نیرویی توانمند وشایسته،بهتراست تک اینها که نام بردید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه متاسفانه متاسفانه دکتر کرمی ریس دانشگاه یاسوج میشه. کاش بر اساس لیاقت ریاست ها انتخاب بشن نه بر اساس اصلاح طلب و اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان دکتر غلام نژاد هست ایقدر خودتون خسته نکنید حق گچساران هست
بزرگمهر
Iran, Islamic Republic of
درود
ازمدیران محترم کبنا خواهش می کنم که باتوجه به حساسیت های ایلی وطایفه ای در استان ما، هیچ یک ازکامنت های کاربران محترم را بانام طایفه یا ایل شناخته شده استانی منتشر نکنند، چون باعث ایجادحساسیت خواننده، وبالطبع موجب توهین می‌شود.
اگرهم واقعا کسی نام خانوادگی اش بنام ایل یا طایفه خاصی است، نام کوچکشان درکنار نام خانوادگی بیان کند.
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1