کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

اهداء یک دستگاه اکسیژن‌ساز 600 لیتری از سوی بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

12 مهر 1400 ساعت 14:05

یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری از طرف بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری به بیمارستان دهدشت از طرف بنیاد مستضعفان اهداء شد.


یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری از طرف بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد.
به گزارش کبنا به نقل از  روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری به بیمارستان دهدشت از طرف بنیاد مستضعفان اهداء شد.
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در خصوص این دستگاه و ظرفیت های موجود اکسیژن ساز در این مرکز درمانی  گفت: این بیمارستان در حال حاضر دو دستگاه 150 و 500 لیتر و یک مخزن 30 تنی اکسیژن مایع دارد که در طی ماه های اخیر و با افزایش مصرف روزانه جهت تهیه اکسیژن مایع، هزینه های گزافی جهت تهیه و حمل آن متحمل میشدیم که خوشبختانه با اهداء این مخزن 600 لیتری از طرف بنیاد مستضعفان که کاملا بروز و مجهز می باشد مشکل تهیه اکسیژن بصورت کامل در بیمارستان برطرف میگردد.
دکتر منصور نیکخو در ادامه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در پیک های مختلف مشکل کمبود اکسیژن نداشتیم و با راه اندازی این دستگاه نیاز این مجموعه به خرید اکسیژن اضافه تامین و صرفه جویی در هزینه های تهیه اکسیژن میشود و با تمهیدات در نظر گرفته شده مخزن 150 لیتری به بخش جراحی عمومی منتقل و مخزن های 500 و 600 لیتری برای ساختمان اصلی و بخش های مختلف اکسیژن لازم را تهیه مینمایند.
وی در پایان از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تقدیر و تشکر نمود و اذعان کرد: با اهداء دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری خدمتی ماندگار و بزرگ صورت گرفته و نیاز بیماران  به اکسیژن بصورت کامل در این مرکز درمانی حتی در شرایط حاد برطرف میگردد و امیدوارم جهت رفع نیازهای تجهیزات پزشکی اتاق عمل بیمارستان که بعضا بسیار ضروری می باشد به همین صورت بنیاد مستضعفان و علوی نهایت همکاری را مبذول نمایند.
مراد مرادی پور مسئول بنیاد علوی شهرستان لنده در خصوص اهداء این دستگاه گفت: دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری با ارزش 25 میلیارد ریال از طرف بنیاد مستضعفان خریداری و به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء گردید.
وی در ادامه در خصوص تولید اکسیژن این دستگاه و کمک های صورت گرفته از طرف بنیاد مستضعفان تاکید کرد: این  دستگاه در دقیقه 600 لیتر اکسیژن تولید می نمایید که نیازاین بیمارستان را به اکسیژن برطرف می نماید و در مرحله قبلی و در پیک سوم کرونا 12 میلیارد ریال جهت تختها و دستگاه ونتیلاتور در بخش ICUهزینه شده و امیدواریم در آینده کمبودهای تجهیزات پزشکی این مرکز درمانی را در حد توان برطرف نماییم.


کد مطلب: 439809

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439809/اهداء-یک-دستگاه-اکسیژن-ساز-600-لیتری-سوی-بنیاد-مستضعفان-بیمارستان-امام-خمینی-ره-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1