تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۳۹۷۷۵
اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان دیدار کردند

دیدار هدایت‌خواه و یارانش با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/ احمدزاده: به زودی تغییر مدیران آغاز می‌شود / تحت هیچ شرایطی از مدیران دولت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد استفاده نمی‌کنیم

۷۲
۷
دیدار هدایت‌خواه و یارانش با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/ احمدزاده: به زودی تغییر مدیران آغاز می‌شود / تحت هیچ شرایطی از مدیران دولت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد استفاده نمی‌کنیم
کبنا ؛ستار هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای این شورا به دیدار سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفتند. احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: « به زودی تغییر مدیران با پایه خرد جمعی آغاز می‌شود و تحت هیچ شرایطی از جریان تفکر حاکم گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده نمی‌کنیم.»
به گزارش کبنا، عصر امروز ( یکشنبه 11 مهرماه 1400) اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار جدید این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر دیدار اصولگرایان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد 

در این دیدار جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان نقطه نظرات خود را بیان کردند و در پایان استاندار در زمینه‌های مختلف اظهاراتی را ایراد کرد.
در این نشست حجت الاسلام غفاری اظهار کرد: با توجه به شرایطی که دولت قبل به وجود آورده حواسمان باشد که همه چیز در بعد اقتصادی خلاصه نشود و جایگاه فرهنگ مورد توجه قرار گیرد.
شجاعی رئیس شورای ائتلاف بهمئی هم گفت: امروز سفره مردم تهدید شده باید فکری به حال آن شود در انتخاب مدیریت‌ها باید دقت شود که چه کسانی نیاز است، نباید پست‌ها را بین افراد تقسیم کنیم.
پایانی از لنده هم گفت: اتحاد و همدلی همه نیروهای انقلاب امری لازم است سیرتی از شهرستان دنا هم گفت: حاکمیت دولت قبلی در کشور به پایان رسید ولی همچنان حاکمیت مدیران میانی آنها پابرجا بوده که اولین دغدغه فکری همه و آن کسانی که در این ۸ سال زجر کشیده‌اند پایان دادن به چنین مدیریت‌هایی است.
وی گفت: دکتر هدایت خواه جلودار و پرچمدار نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و نباید به جایگاه او خدشه‌ای وارد شود کسانی در این استان به دنبال محو اندیشه هدایتخواه هستند.

فاطمی رئیس شورای ائتلاف کهگیلویه هم گفت: تا امروز ایستادگی کردیم و امروز هم برای وحدت باید تلاش بیشتری صورت گیرد مدیریت در استان ما با همه جا متفاوت است مدیریت در اینجا اقتضائات خاص خود را دارد اگر مجموعه را هماهنگ نکنیم اصل هدف خدشه‌دار می‌شود نباید به جای یافتن افراد شایسته تنها به دنبال سپردن پست‌ها به افراد باشیم شایستگان را باید پای کار نظام آوریم.
گرامی رئیس شورای ائتلاف شهرستان باشت هم در خصوص پروژه‌ها گفت: در شهرستان باشت و گچساران برخی پروژه‌ها خوابیده که باید تکمیل شوند متاسفانه عده‌ای از این وضعیت سوء استفاده می‌کنند به نحوی که انگار در گذشته از پول جیب شخصی خودشان پروژه ساخته‌اند و با پول نماینده ایجاد شده‌اند.
بهشتی از شهرستان مارگون هم گفت: این شهرستان تازه تأسیس بوده و باید به آن رسیدگی بیشتری شود.
موحدزاده از دانشگاهیان جریان انقلاب نیز گفت: احمدزاده در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور تحصیل کرده است دانشگاهها خیلی در استان دیده نشده‌اند نه در اجرا و نه در ابعاد مشورتی به دانشگاه توجه نشده است.
خانم توحیدی هم به مشکلات زنان در استان اشاره کرد و گفت: مشکلات زنان در کهگیلویه و بویراحمد یکی دو تا نیست.
وی ساختار امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بسیار ضعیف دانست و خواستار تغییر اساسی در آن شد که باید از نیروهای جهادی و ارزشی استفاده شود همچنین آموزش و پرورش باید دچار تحول شود چرا که نگرانی در حوزه پرورشی وجود دارد.

لطف الله موسوی از نیروهای جریان انقلاب شهرستان باشت گفت: این مجموعه انتظار دارد پس از ۸ سال نیروهای انقلابی در استان گماشته شوند نیروهایی که در هشت سال اخیر ضربه‌های بسیاری دیدند.
بناوند از جوانان جریان انقلابی هم گفت: جریان انقلابی در ۸ سال گذشته مورد بی‌مهری و بی‌توجهی جریان بی‌تدبیر و ناامید قرار گرفت خون دل‌های زیادی بابت این جریان خورده شد نباید این زحمات پایمال شود باید جوانهایی در رأس قرار گیرند که جان خود را فدای رهبری کردند.
وی گفت: گروه مشاوران جوان انقلابی باید در کنار خودتان داشته باشید همچنین غلامی از دیگر نیروهای انقلاب هم خواستار عملی شدن بیانیه گام دوم شد و نیروی انسانی توانمند باید چینش شوند.
حجت الاسلام شجاعیان نیز گفت: باید از نیروهای جوان انقلابی به کار گیری شود بحث قومیتی باید نادیده گرفته شود نیروهای انسانی باورمند و میدانی باید حضور داشته باشند.

اسماعیل مدبر مقدم از جوانان جریان انقلابی نیز گفت: ۲۰ هزار جوان انقلابی شناسنامه‌دار در استان داریم باید از این جوانان انقلابی در سطوح مدیریتی استفاده شود مبارزه با فساد را جدی بگیرید همچنان که جوانان انقلابی در ۸ سال اخیر در مقابل فسادهایی مثل کارخانه قند ایستادگی کردند و امروز هم در مقابله با فساد جدی خواهند بود.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در دیدار و نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دغدغه شما برای ما ارزشمند است شماها جمعی از نیروهای انقلابی و ارزشی هستید نیروهایی که از گذشته تاکنون باورمند بوده‌اند از قدیم مجموعه ارزشی استان سال‌های سال مقاومت کرده و آسیب‌های جدی در همه شهرستانها دیده‌اند در وضعیت کنونی شرایطی به وجود آمده ممکن است که تفرق‌هایی باشد اما شاکله و پیکره نیروهای انقلاب واحد است.
استاندار گفت: در انتخابات نیز پشت سر رئیس جمهور انقلابی و فسادستیز و پای کار بودند.
وی افزود: به دنبال استفاده از نیروهای جوان هستیم دنبال گزینه‌های تحصیل کرده عالیه در انتصابات هستیم که برخی از آنها نیز در همین جمع حضور دارند یقین داشته باشید از نیروهای غیر ارزشی استفاده نخواهد شد و همچنین در انتخاب‌های خودمان طوایف و منطقه‌ها را در نظر نمی‌گیریم.
احمدزاده گفت: تنها به استفاده از نیروهای جهادی و انقلابی و عملگرا می‌اندیشیم جریانی این کشور را رنج می‌داد و تلاطم ایجاد کرد و اکنون یک جریان جهادی و انقلابی حاکم است که در رأس آن رئیس جمهور انقلابی حضور دارد.



وی با بیان اینکه نباید پیش داوری روی نیروها داشته باشیم گفت: اما تحت هیچ شرایطی از جریان تفکر حاکم گذشته در استان استفاده نمی‌کنیم.
استاندار با بیان اینکه در این چند مدت بیشتر درگیر سفر ریاست جمهوری محترم به استان بودیم و سفر پر خیر و برکتی بود گفت: پروژه‌های نیمه تمام زیادی داریم پروژه‌هایی که می‌توانند عقب‌ماندگی‌های استان را برطرف کنند الان در شهر یاسوج به فرض مثال 60 درصد آب به هدر می‌رود به خاطر پوسیدگی و از بین رفتن شبکه این فقط در مرکز استان است و در جاهای دیگر در زمینه‌های مختلف مشکلات جدی داریم.
وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سفر بسیار پر خیر و برکتی بود گفت: ۲۱ هزار میلیارد تومان پول برای استان گذاشته شده که این فقط اعتبارات ریالی آن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درخواست‌هایی از رئیس جمهور داشتیم و ابر پروژه‌هایی را در حوزه نفت و گاز تعریف کردیم از سرمایه‌گذاری بزرگ در این استان خبر داد و گفت: در گچساران به عنوان شهر نفت خیز کشور کمبود و نبود پالایشگاه را داشتیم همچنین بحث میدان گازی مختار را در نظر گرفته‌ایم که وزیر نفت بر آن صحه گذاشته و برای بهره برداری از آن اعلام آمادگی کردند که این خود یک ابر پروژه است.
احمدزاده گفت: یکی از پیشنهادهای دیگر ما پیشنهاد دانشگاه صنعتی بود با احترامی که برای همه دانشگاه‌ها داریم اما در اینجا بیش از هر چیز خلأ دانشگاه صنعتی دیده می‌شود امتیازی که دارد تفکر تولید و کار را در استان زنده می‌کند.
وی گفت: در این چند روز هم صد گروه سرمایه‌گذاری به استان آورده‌ایم شرکت حمل و نقل با 100 کامیون اعلام آمادگی کرده برای کارخانه گچ در کهگیلویه و کارخانه بوکسیت به تفاهم رسیده‌ایم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحولات زیادی در استان هستیم.
احمدزاده با بیان اینکه مواضع من همیشه شفاف است و شفاف سخن می‌گویم افزود: از مجموعه جریان انقلابی جدا نیستم و جزئی از مجموعه انقلابی‌های استان هستیم.
وی گفت: تغییرات مدیریتی به زودی در استان کهگیلویه و بویراحمد با مشورت و بر پایه خرد جمعی شروع می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنازمت هدایت خواه که همه چی من دس خته
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت را
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدزاده هدایت خواه نمی تواند برا شما تصمیم بگیرد.اگر این افراد نقشی را درانتصابات شما داشته باشند عمر انتصابت تا اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.
مرشدی
Iran, Islamic Republic of
بساط همینا هستند .....
Iran, Islamic Republic of
انشالله هر چه سریعتر از شرشون راحت بشیم
حیدر
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه مردم نجیب چهار فصل آستان ک ب .اینده قضاوت خواهد کرد و عملکرد دولتها را میتوان با هم مقایسه نمود.ولی مطمین باشید که هدایت خواه و آیادیش فقط دنبال جا و مقام برای خود و اطرافیانشان است.پس جمع کنید بساط تان را.
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
اول مدیر کل امور اقتصادی و دارایی تغییر بدین اوج بی عدالتی و حق کشی در این اداره هست .
شهرداری باشت
Iran, Islamic Republic of
موسوی نیروی انقلابی شده ،،!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اله اکبر
اله اکبر
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلابی...واقعا دنیا ارزش اینهمه اتهام زنی به دیگران را دارد...کدوم بک از شما ها سهمتان را نگرفتید که طلبکار همه شدید؟؟
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله که هم استاد جلیل القدر و هم استاندار تازه کار موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
جمعه شب از دولت کی رفت جوغوره
حسین
Iran, Islamic Republic of
بزرگش نکن... هدایتنخواه در این حد و اندازه نیست بیخود بازار گرمی نکن
Iran, Islamic Republic of
این جریان همواره به دنبال حذف و سانسور بوده و هیچ گاه نظر مخالف را بر نمی تابید الان که به لطف نهادهایی قدرت را یکپارچه در اختیار گرفته ، تنها به فکر حذف طیفهای فکری مخالف است با این نوع تفکر حاکم امیدی به اصلاح امور مردم نیست که نیست
کارمند
Iran, Islamic Republic of
فقط دارایی تغییر بدید
Iran, Islamic Republic of
اگـر بـرای بدست آوردن
جــاه و مقــامی بـایـد
چـاپلـوسی کنی و تملّــق
بگــوئی ، از آن چشـم بپــوش!
اگـر بـرای آنکه مشهــور شـوی
مجبــور می شــوی
خیــانـت کنی در
گمنــامی زنـدگــی کن!

دکتر علی شریعتی
رضایی
Iran, Islamic Republic of
شرکت برق را فوری دریابید لطفا
کبد چرب
Iran, Islamic Republic of
از استانداری که براساس شایسته سالاری انتخاب نشده شک نداشته باشید هیچ فرد شایسته ای رو حمایت نخواهد کرد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
طبق اطلاعات موثق شخص ریس جمهور در اخر وقت سفر به استان تقریبا ساعت ۱۲ شب در منزل اقای هدایتخواه حضور یافت
حسین
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
بله کاملا درسته... هدایتخواه توی مسیر به آیت اله رئیسی برمیخوره.... به حاج میگه کجا میخوای بری؟ حضرت آیت اله میگه کمی از سفر روزانه خسته شدم دارم میرم مهمانخانه دلپذیر..... خلاصه از هدایتخواه اصرار و از جناب رئیس جمهور انکار که باید برم مسافرخونه... هدایتخواه میگه مگه من مرده باشم تو بیای تو یاسوج و بجای خونه من بری مسافرخونه.......
به همین سوی چراغ

خخخخخخخ
United States
اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد 🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
آقای احمد زاده مطمئن باش که دوره خانی شما به دوسال نخواهد رسید خدا شاهد و ناظر اعمال همه خواهد بود
دارایی
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم دارایی را دریابد.
ععع
Iran, Islamic Republic of
دم خروس احمدزاده زد بیرون .اینجا استانداری است یا میتینگ سیاسی .کلاه احمدزاده پس معرکه است .انقلابی آنها هستند که نماینده واقعی مردم هستند .آقای استاندار قطعا مدیران دولت قبل با شما کار نخواهند کرد شما نماینده گروه و باند هستین نه نماینده مردم .همین آقایون که دور تو چنبره زده اند بارها از سوی مردم مردود شدند هدایتخواه نماینده گروه و باند هست نه نماینده مردم بارها از سوی مردم شکست داده شد منتظریان که کت و شلوار برای مجلس دوخته از طرف مردم رد شد قطعا مطمئن باش که تو با این رویکرد دوامی نداری وباید فاتحه استان را با استانداری تو خواند
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر بیا جمعش کن
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدزاده احتیاط کن
Iran, Islamic Republic of
تیتر میزدی نشست انحصارطلبان هدایتخواه بهتر بود
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بله اصغر داور پناه دولت روحانی مدیر صنایع جهاد .معاون منابع طبیعی و معاون تعاون روستایی بود و مسعول بوده نمیتونه .
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت استان!
Iran, Islamic Republic of
مدیران دولت قبلی خدا حافظ
خودتون برین سنگین ترین
Iran, Islamic Republic of
پاياني حرف خت بزن دست بر نميداريد
بزرگمهر معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
والا با این خط کشی که دست استاندار محترم هست، بایدفکری برای فرار ازاین استان داشته باشیم.
قبلا گفته بودندکه جناب احمدزاده، فردی باسابقه و تجربه هست، لیکن وقتی دراین جمع به صراحت بیان می کنه ازمدیران دولت گذشته تحت هیچ شرایطی استفاده نمی‌کنند، نقض غرض هست ونشان ازناپختگی.
مگرمعیار جناب استاندار چه بوده که دنباله عدم استفاده از مدیران فعلی به نوعی آنها را غیر ارزشی خوانده.......
به خود آییدجناب استاندار.......
Iran, Islamic Republic of
برداران عزیز وقتی شورای ائتلاف از بهمئی وباشت ولنده وچرام ودشت مازه وبیمنجگون وبرمل وچلی ودشت ناصری و چیتو باشه رئیسشون هم هدایت خواه برای استان تا بهمن ماه فاتح مع اصلوات
Iran, Islamic Republic of
خلاصه:پست ميخوايم بي تأب ايم
Iran, Islamic Republic of
یکی نی بگه هدایت خواه چه وه جون ای مردم ایخی ولشو نیکنی،مردم فراموش نکردن به نیروهای انقلابی و دلسوز من دوران ننگین نمایندگیت کردی .امثال شما وقتی دیت تا جایگاهی بین مردم نیاریت اومیت یه نیرو آوردید که بلکه وتو بترسن رای وش بین. فکر تو درست بی که مردم بترسن وتو اما ترس از تنگ نظری ترس از قدرت گرفتن مجدد خان و کدخدا ترس از خشک ترس از وارونه جلوه دادن ..
دنا خومی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار:
با طناب هدایت خواه به درون چاه ویل سقوط نکنید!!!
این نصیحت من یادتان باشد تا روزی که قرار است خداحافظی کنید
استاندار
Iran, Islamic Republic of
باشه چشم این صحبت شما رو در نظر خواهم داشت
مسعود
Iran, Islamic Republic of
درود جناب استاندار ارزشی واقعا خجالت داره که غیره از خودتون بقیه دیگه ارزشی نیستن ما که شناختی ازشما نداشتیم ولی خیلی زود شناختیمت انتظاری دیگری غیره از این جور حرف زدن ازشما نداستیم این چند روز هم تمام میشه...
هادی
Iran, Islamic Republic of
جریان انقلاب زنده است....
کسانیکه فکر کرده اند جریان و تفکر هدایتخواهی میمیرد کور خوانده اند. حزب الهی ها هیچ وقت بفکر خود نیستند همیشه خود را فدا کرده اند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه زمان خودش اجازه دخالت دیگران را نمی داد حالا با چه خاطره خوشی افرا دی جمع و در امور مردم دخالت می کند
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر جریان انقلاب...
لطفا سریعا وضع مدیران ستادی را بهبود ببخشید
Iran, Islamic Republic of
خداقوت ب جریان انقلاب و استاندار انقلابی....
منتظر اقدامات انقلابی هستیم..
تعجیل بفرمایید ک وقت تنگ است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت شر این حسودان و تنگ نظران را از دکترهدایتخواه دور کن..
تاب ندارن ک سلامتی شو هم ببینن..
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه دس بردار تا مردم یک دو روز راحت زندگی کنن....آقا ما نونیم آقای هدایتخواه وداردستش چکارین سر پیازن یا ته پیاز
منتظر
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله طی روزای آینده شاهد تغییر ۱۰۰ درصدی مدیران خصوصا علوم پزشکی خواهیم بود
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار عزیز لطفا از همین امروز تغییر مدیران را شروع کنید چرا ک امکان هر نوع مشکلی در سیستم اداری هست
Iran, Islamic Republic of
خواهشا حتما مدیرکل آموزش پرورش رو بخاطر داشته باشید برای تغییر..
استان مون نیروی خلاق و کارآمد کم نداره برای این پست..
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به هدایتخواه بگه توکه ازدرگاه مردم رانده شده ای دیگه کسی نمیخاهت نه صدایت رامیشنوه بروکنج عزلت گزین مردم ازتفکرت خسته اند
ugd
Iran, Islamic Republic of
تغییر رییس دانشگاه پیام نور را در اولویت اول بگذارید
ع
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا استاندار دوست قبلی اقا ستاربوده است
ق
Iran, Islamic Republic of
هییت مدیره استانی تقسیم پستها اسمش را بذارید
علی
Iran, Islamic Republic of
ایسو روشنفکر بگو
توبه ......
Iran, Islamic Republic of
احسن بر مرد اول بویراحمد .دل خیلی ار مردم با شماست
گمنام
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بنده خدا ..
گمنام
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
تمام این جنجال‌ها برا. مقام وبست است نه برا خدمت به مردم چون اگر غیر از این بود بازار تهمت وافترا داغ نبود وای بر دل سوخته و نردبان شکسته مردم فقیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدزاده بخواد گوش بگیر هدایت خواه بشه فاتحه خودشو بخونه
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایتخواه و یارانش که استوار پای این انقلاب و اعتقاداتشان ایستادند. مدیران دولت روحانی، مدیرانی ضعیف و منفعل بودند. مردم از وضع موجود ناراضی هستند و منتظر تغییرات سریع و وسبع در همه حوزه ها هستند.
Iran, Islamic Republic of
عانل بدبختی امثال این تندروها از هردوجناح هیتند دوران هدایتخواه تمام شده بزار دولت خودش میداند کی مدیرش باشد انقلاب هم فقط منحصر به جپ وراست نیست متعلق به همه هست وباید همه سلایق درمدیزبتها نقش داشته باشتد
Iran, Islamic Republic of
دولت فراجناحی چه شد که آقای احمدزاده گفته به جز حامیان دولت بقیه حایکاهی ندارند فزض کنید دوسال دیکه کاندید محلس شدی آیا همین حرف راتکرار مبکنی
Iran, Islamic Republic of
آیا استاندار محترم که خیلی هم قابل احترام فامیل هست همین برخورد را با سادات عنا دارد ؟ آیا به خاطر هدایت خواه خاضر است مدیران پاکدست فامیل خودش را حذف کند ؟وازآنها استفاده نکند
Iran, Islamic Republic of
سلام.اداره کل ر/. فراموش نشود. دو گروه حاکم است.اصولگرا هستند ودر دولت اصلاحات وبنفش مسئول هستند و قوم گرای صرف مدیرکل.معاونین.مشاورین و روسای ادارات تمامآ یا شبکه سیاسی هستند یا شبکه فامیلی .عملکردی هم ندارند.
مندنی
Iran, Islamic Republic of
لطفا مدیرعامل حقه باز دروغگو برکنار و مواخذه نمایید درود بر استاندار و هدایتخواه قهرمان
Iran, Islamic Republic of
آقای احمد زاده مردی و مردانگی خود را برای ماندن و تکیه زدن چند روزی بر صندلی استانداری به حراج نگذار گیرم دولت رئیسی ۸ ساله هم باشد شاید اجل مهلت نداد مرگ پیر و جوان نمی شناسد ولی مردانگی پس از مرگ هم می ماند هدایت خواه برای انقلاب چه کرده است همه ما مدیون مرهون انقلاب و امام و شهدا هستیم انقلاب برای هدایت خواه و هدایت خواهها چه نکرده است؟ هدایت خواه برای انقلاب چه کرده است ؟که خواد را صاحب انقلاب و انقلابی میداند و دیگران به لفظ حضرتعالی و آقای هدایت خواه ضد انقلاب شما بیاد بیاورید ای باد صبا سلام مرا به کاخ سفید واشنگتن برسان ای باد صبا سلام مرا به کاخ نیاوران برسان ان وقت دیگران را هم شخم بزنید ببینید اگر چنین خصوصیاتی داشتند مرز بندی انقلابی و ضد انقلابی بکنید
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار جناب آقای احمد زاده حضرتعالی نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران که رئیس جمهورش در پیشگاه شهیدان و ملت ایران سوگند یاد کرد که رئیس جمهور ملت ایران و حافظ قانون اساسی باشد وقت که حق الناس است می گذارید برای شنیدن هدایت خواه بیا بینی و بین الله اینهایی که امدند خود را انقلابی و دیگران را ضد انقلاب میدانند تحقیقی در باره شان کن ببینید تا کنون چه کار انقلابی کرده اند بیا به حرمت خون شهدا حداقل از بدنام هاشون دوری کن
ت
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای اتلاف یا حکمیت یا هییت واگذاری پستها
Iran, Islamic Republic of
سلام
من اصلا سیاسی نیستم وخوشم هم نمیاد ولی اینطور که میبینم این نمایده یاسوج فکر کنم روشنفکر است قدرت اول استانه وکاری وتون کرده که فقط گریه نکردیته😀
بنطر من برید پیش روشنفکر برای پست ومقام
دولت مردمی
Iran, Islamic Republic of
سالیان متمادی مدیران ضعیف و نالایق بانکهای دولتی و معاونین آنها در سطح استان بدون تغییر باقی می مانند و یا به دلیل اینکه اهل زد و بند زیاد ومورد نیاز برخی سیاسیون بودند نه تنها برکنار نشدن بلکه به استانهای بزرگتر نیز منتقل شدن و ارتقا گرفتن، جا داره در دولت مردمی آقای رئیسی اول کلیه مدیران بانکی بخصوص در استان ها برکنار بشن و مثل سایر ادارات جایگاهی برای اونها در این دولت قائل نباشن. و دوما کارکنان دلسوز، متعهد، انقلابی و فسادستیز که خیلی از اونها سرتر هستند و سال ها پشت صف نگه داشته شدند به در راس مدیریت بانکهای استان بخصوص بانکهای دولتی به کار گرفته بشن. ان شا اله اینگونه خواهد
محمد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم اول از همه تغییرات از بانکها اونم از بانک ملی استان، آغاز بشه تا به دولت سیزدهم در رفع دغدغه های مردم محروم، بیشتر امیدوار باشیم
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه آقای احمدزاده به استاد هدایت خواه گوش بگیره
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار لطفا دانشگاه علوم پزشكي را نجات بديد
واقعا نياز به اقدام فوري هست
كل خانواده هم بر مسند رياست هستند نه يكي و دوتا
Iran, Islamic Republic of
در اون دنیا بدهکاری که کامنت ها را نمی زاری آیا با این رفتارت شب می خوابی
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز تو این جلسه آقای هدایت خواه هم ظاهرا بیاناتی داشته اند ؛ چرا چیزی از ایشون ننوشتین ؟!
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1