کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

روز بدون فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

9 مهر 1400 ساعت 22:19

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۴۵ بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند که ۱۳۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۴۵ بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند که ۱۳۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد، ۷۲۲۲۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اظهار کرد: از ۴۱۴ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا بود. همچنین از ۲۳۲ نمونه رپید تست ۱۷ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های چرام، کهگیلویه و بویراحمد هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی کرونا ویروس آگاهی و همکاری مردم است همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.
یزدان پناه ادامه داد: با توجه به فراهم بودن شرایط واکسیناسیون همه رده های سنی، از مردم شریف استان خواهشمندیم به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن دریافت کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون یاسوج خاطرنشان کرد: طی این بازدید وزیر بهداشت نیز بر تسریع روند واکسیناسیون تاکید کردند که امید است با همکاری مردم هر چه سریع تر به آمار خوبی از واکسیناسیون جمعی برسیم.


کد مطلب: 439708

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439708/روز-بدون-فوتی-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1