کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست جوانان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کشور مطرح شد

نیکدل: انباشت محرومیت‌ها حاصل مدیریت‌های منجمد است / مسئولیت‌ها را به رزومه‌های بدون کارنامه واگذار نکنید

8 مهر 1400 ساعت 0:42

 ابراهیم نیکدل فعال سیاسی اصولگرای شهرستان بویراحمد گفت: «انباشت محرومیت‌ها و مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد حاصل مدیریت‌های منجمد و منفعل ادوار گذشته است.»


نشست جوانان و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با احمد وحیدی وزیر کشور در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر روز (سه شنبه 6 مهرماه 1400) نشست جوانان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با احمد وحیدی وزیر کشور در سالن جلسات ساختمان دولت با حضور  سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آرمان بیگلری رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در این استان برگزار شد. ابراهیم نیکدل از جوانان سیاسی اصولگرای شهرستان بویراحمد حاضر در این جلسه سخنرانی کرد و اظهار داشت: «انباشت محرومیت‌ها و مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد حاصل مدیریت‌های منجمد و منفعل ادوار گذشته است.»
به گزارش کبنا، متن صحبت‌های نیکدل به شرح زیر است؛
با عرض سلام و تسلیت ایام، انتصاب شایسته‌ی جناب دکتر احمدزاده به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد را خدمت ایشان و مردم استان تبریک عرض می‌کنم ان شاء الله حضور ایشان برای مردم و استان کهگیلویه و بویراحمد منشأ خیر باشد. بنده وقت قبلی نداشتم و قصد سخنرانی ندارم فقط یک پیشنهاد دارم که به دلیل ذیق وقت کوتاه عرض می‌کنم.

 آقای وزیر و آقای استاندار؛ در جلسه معارفه همه سخنرانان فرمودند که استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم بهره مندی از ظرفیت‌های فراوان از محرومیت‌های عمیق و دردهای مزمن در رنج هست نتیجه این محرومیت‌ها و دردهای مزمن وجود آسیب‌های اجتماعی فراوانیست که دوستان اشاره داشتند. امروز رتبه سوم محرومیت در بین استان‌های کشور متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
شاید بتوان دلیل اصلی انباشت این محرومیت‌ها و مشکلات را مدیریت‌های منجمد و منفعل ادوار و سنوات گذشته دانست. به نظر می‌رسد تنها راه عبور از وضع موجود و تغییر شرایط به نفع مردم و نظام، استفاده از ظرفیت‌های جوانان مؤمن انقلابی تحول خواه پرانگیزه و خلاق هست.
قبلاً شنیدیم که می‌گفتند مهندسین یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت. این توان حقیقتاً در وجود همه جوانان انقلابی استان متجلی است و همه می‌توانند منشأ تحول و خیر باشند.
لذا از حضرتعالی درخواست داریم ملاک و معیار واگذاری مسئولیت‌ها را رزومه‌های بدون کارنامه قرار ندهید و از ظرفیت جوانان خلاق و تحول خواه استفاده فرمایید تا گره گشای مشکلات استان باشند. ان شاء الله.


کد مطلب: 439595

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439595/نیکدل-انباشت-محرومیت-ها-حاصل-مدیریت-های-منجمد-مسئولیت-ها-رزومه-های-بدون-کارنامه-واگذار-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1