کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تا ساعتی دیگر؛

وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند / معارفه اولین استاندار دولت سیزدهم

6 مهر 1400 ساعت 10:00

آیین تکریم و معارفه استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.


آیین تکریم و معارفه استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (6 مهرماه 1400) آیین تودیع و معارفه استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مسئولان کشوری و مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.
بر اساس برنامه زمان بندی، وزیر کشور با ورود به یاسوج، پس از ادای احترام به شهدای استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، در آیین تکریم و معارفه استانداران شرکت می کند.
در این آیین، از خدمات حسین کلانتری استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و سیدعلی احمدزاده به عنوان اولین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم معرفی خواهد شد.
به گزارش کبنا، اعضای دولت در روز 31 شهریورماه 1400 به "سیدعلی احمدزاده" به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.
سید علی احمدزاده متولد دهه 40، دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه‌های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.
در سوابق خدمتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس بازرسی قوه قضائیه، معاون شورای حل اختلاف کشور، معاون برنامه‌ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد

اولین واکنش به گزینه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آستانه معرفی توسط هیأت دولت


کد مطلب: 439517

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439517/وزیر-کشور-کهگیلویه-بویراحمد-سفر-می-کند-معارفه-اولین-استاندار-دولت-سیزدهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1