تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۴۹۰

دیدار سید ناصر و امام جمعه باشت با نماینده رهبر انقلاب

۴
۱
دیدار سید ناصر و امام جمعه باشت با نماینده رهبر انقلاب
کبنا ؛سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستانهای باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام امید گنجه امام جمعه شهر باشت با نماینده رهبر انقلاب دیدار کردند.
به گزارش کبنا، در این دیدار سید ناصر حسینی پور ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی، خود را سرباز رهبر انقلاب و مردم ایران و استان دانست و اظهار داشت: علی رغم کارهای ناکرده و کارهای ناتمام فراوان، عزم خود را جزم کرده ایم که به همراه همکاران خود در مجلس و دولت انقلابی عدالت محوری و جهادگری را به منصه ظهور بگذاریم و با روحیه بسیجی شبانه روز خود را وقف خدمت کنیم.
این عضو کمیسیون اصل نود با بیان اینکه با دولت و مجلس انقلابی فعلی دیگر بهانه ای برای کار نکردن نداریم و همه باید پای کار بیاییم تا باری از دوش مردم برداریم.

در این دیدار سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور سید ناصر حسینی پور یادگار دفاع مقدس، توصیه هایی در بحث بسط عدالت و توسعه و رفع تبعیض ها داشتند.
ایشان با بیان اینکه مسئله اصلی امروز نظام، اشتغال است و باید از همه ظرفیت ها برای این مهم استفاده شود.
آیت الله حسینی همچنین بیان داشتند روحیه انقلابی و بسیجی باعث پیشرفت کشور و قوی تر شدن می شود و اگر نبود این روحیه معلوم نبود برابر ابرقدرت هایی که امروز جلوی ما به زانو درآمده اند چه سرنوشتی داشتیم.
باید از بسترهای خوبی که در استان است نهایت استفاده را برای رشد و توسعه ببریم.


ایشان از جمله این بسترها را گردشگری با استفاده از طبیعت بکر و هوای خوب و کوه ها و آبشارها دانسته و فرمودند با اتمام پروژه های نا تمام در حوزه گردشگری و نفت و گاز و پتروشیمی میتوان ضمن افزایش تولید، نرخ اشتغال را نیز بالا برد و معضل بیکاری را ساماندهی کنیم.
همچنین ایشان ترکیب فعلی نظام را ترکیبی برای پیشرفت در همه جوانب از جمله مسائل فرهنگی دانستند و اظهار داشتند با ایجاد بسترهای فرهنگی میتوان با مشکلات فرهنگی جامعه و آسیب های اجتماعی مبارزه کرد و ایجاد هیئت ها و حسینیه ها در این مهم نقش اساسی دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه ی خدمتگزاران تلاش کنید انحصار طلبی را بردارید تلاش کنید بی عدالتی و تبعیض را بردارید برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنید مردم واقعا دچار مشکلات عدیده ای اند
Iran, Islamic Republic of
عدالت محوری که هر روز ب/گروهی را بدون آزمون میبره سرکار..
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار
ایمان از باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر هردو
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1