کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فرمانداری کهگیلویه مطرح شد

کنایه موحد به حاشیه سازان؛ مقاله نویسان بی سواد مانع توسعه کهگیلویه

4 مهر 1400 ساعت 15:09

سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: کارخانه سیمانی که بیش از یک دهه خواب بود با عنایات خداوند و با روندی که پیگیری کردم احیا می‌شود، سازمانی متعلق به وزارت دفاع برنده فسفات چرام شد و به زودی عملیات آغاز خواهد شد.


نماینده کهگیلویه بزرگ امروز یکشنبه (4 مهر 1400) در جلسه‌ای در فرمانداری کهگیلویه از مقاله نویسی بدون اطلاع و سواد کافی علیه برخی پروژه‌ها در کهگیلویه انتقاد کرد و گفت: بنا بر این نیست که جواب بعضی از حاشیه‌ها را بدهم، وقتی کاری می‌خواهد در منطقه انجام شود برخی مقاله‌نویس می‌شوند و فشار می‌آورند، تا زمانی که این روند در کهگیلویه هست برای توسعه کمیتان لنگ است.
سید محمد موحد گفت: به حول و قوه الهی، توجهات ولی عصر (عج) و خون شهدا، کهگیلویه با اجرای پروژه‌ها از این وضعیت بیرون خواهد آمد هر کس هر چه می‌خواهد بنویسد.
وی با اشاره به واکنش‌هایی که نسبت به پتروشیمی دشت مازه به وجود آمد، افزود: مقاله‌نویسان نوشتند محیط زیست را دیدید یا نه؟ حالا محیط زیست یادشان آمد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس اضافه کرد: اگر سواد داشته باشید محیط زیست جایگاهش جای دیگری است در مرحله دیگر باید دیده شود حداقل چهار کلاس سواد داشته باش و مطلب بنویس.
وی گفت: پروژه دیگری اجرا می‌شود به جای اینکه بگویند دست مدیران اجرایی درد نکند به طرق مختلف در اذهان مردم تشکیک ایجاد می‌کنند.
موحد از کلنگ‌زنی یک پروژه در بردیان خبر داد و افزود: قریب به 200 نفر اشتغال در این پروژه ایجاد می‌شود.
وی گفت: کارخانه سیمانی که بیش از یک دهه خواب بود با عنایات خداوند و با روندی که پیگیری کردم احیا می‌شود، سازمانی متعلق به وزارت دفاع برنده فسفات چرام شد و به زودی عملیات آغاز خواهد شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس بیان داشت: کارهایی برای خدمت به مردم با همت کارگزاران نظام و نوکری موحد در شهرستان پیش خواهد رفت.
 


کد مطلب: 439457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439457/کنایه-موحد-حاشیه-سازان-مقاله-نویسان-بی-سواد-مانع-توسعه-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1