تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۳۹۴۵۷
در فرمانداری کهگیلویه مطرح شد

موحد: احیای کارخانه سیمان پس از یک دهه خواب / کنایه موحد به حاشیه سازان؛ مقاله نویسان بی سواد مانع توسعه کهگیلویه

۶
۰
کنایه موحد به حاشیه سازان؛ مقاله نویسان بی سواد مانع توسعه کهگیلویه
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ امروز یکشنبه (4 مهر 1400) در جلسه‌ای در فرمانداری کهگیلویه از مقاله نویسی بدون اطلاع و سواد کافی علیه برخی پروژه‌ها در کهگیلویه انتقاد کرد و گفت: بنا بر این نیست که جواب بعضی از حاشیه‌ها را بدهم، وقتی کاری می‌خواهد در منطقه انجام شود برخی مقاله‌نویس می‌شوند و فشار می‌آورند، تا زمانی که این روند در کهگیلویه هست برای توسعه کمیتان لنگ است.
سید محمد موحد گفت: به حول و قوه الهی، توجهات ولی عصر (عج) و خون شهدا، کهگیلویه با اجرای پروژه‌ها از این وضعیت بیرون خواهد آمد هر کس هر چه می‌خواهد بنویسد.
وی با اشاره به واکنش‌هایی که نسبت به پتروشیمی دشت مازه به وجود آمد، افزود: مقاله‌نویسان نوشتند محیط زیست را دیدید یا نه؟ حالا محیط زیست یادشان آمد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس اضافه کرد: اگر سواد داشته باشید محیط زیست جایگاهش جای دیگری است در مرحله دیگر باید دیده شود حداقل چهار کلاس سواد داشته باش و مطلب بنویس.
وی گفت: پروژه دیگری اجرا می‌شود به جای اینکه بگویند دست مدیران اجرایی درد نکند به طرق مختلف در اذهان مردم تشکیک ایجاد می‌کنند.
موحد از کلنگ‌زنی یک پروژه در بردیان خبر داد و افزود: قریب به 200 نفر اشتغال در این پروژه ایجاد می‌شود.
وی گفت: کارخانه سیمانی که بیش از یک دهه خواب بود با عنایات خداوند و با روندی که پیگیری کردم احیا می‌شود، سازمانی متعلق به وزارت دفاع برنده فسفات چرام شد و به زودی عملیات آغاز خواهد شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس بیان داشت: کارهایی برای خدمت به مردم با همت کارگزاران نظام و نوکری موحد در شهرستان پیش خواهد رفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Russian Federation
درودبرسناتورخداوندحافظت باشه امیدوارم تمام پروژهافعال بشن کاربه خبرپولیهانداشته باش بنده خداهاتقصیرندارن یه پولی بهشون میدن تافقط برعلیه شماخبربزننن بیش ازچندسایت خبری درکهگیلویه هست دراین دوسال هیچ موردی ازشماوکارهایتان نزدن فقط وفقط عقدهاشونوخالی میکنن
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
آغای موحد عزیز ::: از خود گذشتگی شما مسجله :: اما مکتوباتی در قالب نظرات مردم اعتراض به شما نیست ::::یادآوری به دولت ها و مدیران استانی بوده که بی تفاوت از کلنگهایی که با هزار آبرو به زمین زده شده اند اما هزینه ها را جای دیگری و دراستان دیگری چرخید ه ونسبت به این استان بی تفاوت بوده اند شما که هم آبرو وهم ایثار و ازخودگذشتگیتان بر همگان عیان است اعطراض به جناب عالی نا عادلانه است
علی
Iran, Islamic Republic of
باسواد شمایید!!!
حالا جوجه ها را اخرین پاییز میشمارن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
تا اونجای که ما میدونم هرکس چهار کلاس سواد داره .
Iran, Islamic Republic of
جناب موحد وقتی استانی که درفقر دست پا میزند ولی نمایندگانش. جناحها میشوند به پای برهنه وجوانان بیکار نگاه نمی کنندمنقاله نویس هم صدای جناح سیاسی است که به جای کمک سلاح تخریب را به کار میبرد
دهدشتی
Romania
ما چقد بدبختیم که ت نماینده ما شدی .تو یکی نباید حرف از سواد بزنی
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1