تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۴۳۹۳۹۷
امام جمعه دیشموک مطرح کرد

گرانفروشی و اجاره سنگین مسکن

۰
گرانفروشی و اجاره سنگین مسکن
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: مسوولان بر بازار دیشموک نظارت و آن را ساماندهی کنند و از چندنرخی و گرانفروشی جلوگیری کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوی الهی و با اشاره به اینکه، اهل ایمان نباید از خداوند و رسول خدا پیشی بگیرند اظهار کرد: تقوا پیشه کنید زیرا کسانی که تقوا پیشه کنند از خدا و رسول خدا(ص) پیشی نمی‌گیرند.
وی، به رسم غلط تیراندازی اشاره کرد و افزود: برخی مواقع رسم اشتباه مثل تیراندازی باعث رخ دادن اتفاقات سنگینی می شود.
راوند تاکید کرد: تیراندازی در مراسمات یک امر غیرضرور و اشتباه و از رسومات غلطی است که باید توسط خود مردم مدیریت و آن را به طور کلی حذف کنند.
وی به فضای مجازی هم اشاره و بیان کرد: برخی مواقع مشاهده می شود که در این فضای مسموم به علمای دینی توهین و بی ادبی صورت می‌گیرد.
راوند با بیان اینکه، باید مواظب ادب، رفتار و عمل خود باشیم، گفت: انسان باید در هر زمان و مکان و فضایی مواظب ادب، رفتار و عملکرد خویش باشد.
وی به اهمیت پاس داشتن نماز و عبادت هم اشاره کرد و گفت: اینکه برخی ها نماز و عبادت را فقط به واسطه حضور یک مسوول شهرستانی، استانی به پا کنند و فقط زمانی در مسجد حضور یابند و نماز بخوانند که فقط مهمان " مسئولی" داریم؛ کار اشتباه و غیر قابل قبول است، البته نماز و عبادت در همه حال باید با اهمیت شمرده شود.
امام جمعه دیشموک به غرور بیجا هم اشاره و اذعان کرد: غرور باعث باطل شدن نتیجه یک کار خوب انجام شده توسط خود انسان می شود.
راوند با بیان اینکه اگر واجبات انجام شود ولی ادب در  مقابل ولی خدا و ولایت رعایت و حفظ نشود، عبادت انسان پذیرفته نمی شود، افزود:  ادب در مقابل ولی خدا باعث عاقبت بخیری می شود و انسان باید در برابر ولی خدا ادب را عایت کند.
وی با اشاره به ویروس کرونا گفت: مردم پروتکل بهداشتی را رعایت و با مرکز بهداشت جهت واکسیناسیون عمومی همکاری کنند تا ریشه این ویروس از کشور و دنیا برچیده شود.
امام جمعه دیشموک به دیدار رهبری با ورزشکارارن هم اشاره و اذعان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند": خودداری ورزشکاران از مسابقه با رژیم صهیونیستی، توجه به سجده شکر، اقامه نماز، حجاب و گرفتن مدال و نامگذاری کاروان سردار دلها از ارزش های این رویداد مهم برای کشور ما بوده است.
راوند گفت: موفقیت تیم ملی والیبال با یک مربی ایرانی با ارزش بوده این موفقیت را تبریک می‌گوییم، این پیروزی با مربی ایرانی یعنی تکیه بر داخل باعث فتح قلعه های افتخار خواهد شد.

وی بیان کرد: پیوستن ایران به عضویت در شانگهای به این جهت که باعث تسهیل ارتباط با کشورهای منطقه جهت مبادلات اقتصادی و بانکی و خنثی شدن تحریم های امریکا بوده، یک پیروزی بزرگ و افتخار برای دولت انقلابی آیت الله رئیسی و مردم ایران است.
راوند تصریح کرد: راه اندازی شبکه تلویزیون توسط عربستان با هدف تفرقه و اختلاف در کشور ما صورت گرفت، که با بصیرت مردم و نخبگان و رسانه های ما، نتیجه برای آنها حاصل نمی شود و موفق نمی شوند.
امام جمعه دیشموک به ۲۰ صفر و اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: باید از اربعین و عاشورای حسینی درس گرفته شود، از جمله درس صبر زینب(س) و اباعبدالله حسین که باعث تحمل سختی بوده است.
راوند به گلایه های مردم از وضع بازار دیشموک گریزی زد و بیان کرد: بازار اسلامی یعنی سود گرفتن به اندازه مناسب که درآمد آن حلال باشد.
وی تاکید کرد: مسوولان  از بازار دیشموک نظارت و آن را ساماندهی کنند و از چند نرخی و گرانفروشی جلوگیری کنند.
راوند افزود: مردم از تعطیلی زیاد نانوایی ها هم گلایه دارند، لازم است بررسی و  مشکلات رفع و اگر تخلفی وجود دارد با متخلفان برخورد کنند.
راوند بیان کرد: اجاره مسکن در دیشموک، شهری که امکانات درستی ندارد، زیاد است و  این همه ظلم به مردم بی انصافی است.
امام جمعه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از بسیج و بسیجیان تقدیر کرد و گفت: برنامه های خوبی توسط بسیج، ادارات و بنیاد علوی در حال برگزاری است که قابل تقدیر است.
راوند گفت: سال جدید آغاز شد و لازم است والدین کمک کار معلمان باشند و با  آموزش و پرورش همکاری کنند.
گفتنی است نماز جمعه هر هفته دیشموک به یاد شهیدی خواهد بود و نماز جمعه این هفته به یاد سردار شهید پذیرش برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1