تاریخ انتشار
جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۳۹۳۸۱
به دلیل نابسامانی شورای شهر و بی‌توجهی مدیران کل نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری دهدشت؛

آقایان؛ کارد به استخوان کارگر رسیده است

۱
۰
آقایان؛ کارد به استخوان کارگر رسیده است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: نابسامانی شورای شهر و بی‌توجهی مدیران کل نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری دهدشت کارگران این نهاد را با وضعیت بغرنج مواجه کرده است.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت وضعیت نامطلوب کارگران شهرداری دهدشت را گوشزد کرد و گفت: این وضع حاصل بی تدبیری‌های متعددی است. 
امام جمعه دهدشت نبود درآمد پایدار در شهرداری و نیروی مازاد را از دلایل مشکلات شهرداری دهدشت برشمرد
و افزود: تأخیر در تشکیل شورای شهر مزید بر علت شده است. دود این ناهماهنگی دولت و مجلس در چشم کارگرانی می‌رود که بیش از چهار ماه حقوق نگرفته‌اند و نمی‌توانند فرزند خود را به مدرسه بفرستند.
 اعضای شورای شهر رأی مردم را نادیده می‌گیرند
 وی علت دیگر وضع نا به سامان شهرداری را مطالبات این نهاد از ادارات و بی‌توجهی مدیران کل نسبت به پرداخت آن خواند و گفت: آقایان مدیر کل در مرکز استان نشسته‌اند حقوق چند میلیونی می‌گیرند مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کند تا کارد به استخوان کارگر برسد.
 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه آیا آقایان می‌توانند یک ماه بدون حقوق تحمل کنند، افزود: بیش از 20 میلیارد تومان طلب شهرداری از ادارات اگر وصول شود مشکل این کارگران برطرف خواهد شد. دستگاه‌های امنیتی به این قضیه ورود کنند.
 وی با اشاره به عدم تعامل اعضای شورای شهر بیان داشت: برخی با رأی مردم انتخاب شده حالا دعوای درون راه انداخته‌اند و دنبال سهم‌خواهی و منافع شخصی هستند. کمیسیون‌های شهرداری را رها کرده‌اند شما قسم یاد کردید که به حقوق مردم برسید مگر شورا برای تأمین منافع شخصی است؟ مدافع مردم باشید. 
امام جمعه دهدشت خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شورا باید پشتوانه باشد آقا تلفن را خاموش کند و در جلسه شورا شرکت نکند این چه وضعی است؟ مگر مردم به شما رأی دادند که دنبال مسؤولیت شخصی باشید؟ شما که قدرت تصمیم‌گیری ندارید و دیگران باید بگویند چکار کنید چرا وارد شورا شدید؟ 
خطیب نماز جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته میراث فرهنگی گفت: شهر هفت گنبد یا بافت تاریخی بلادشاپور در هر کجای کشور بود چنینمخروبه نبود.
 وحدانی‌فر رئیس جمهور برای اعضای سازمان ملل را حکیمانه و با درایت دانست و با برشمردن برکات این عضویت گفت: عضویت ایران در شانگهای فصلی نو در سیاست ایران و یک پیروزی دیپلماتیک و افتخار برای دوست سیزدهم است.
 وحدانی‌فر دفاع مقدس را دانشگاه بی‌بدیل و مظهر بیداری، شکوفایی استعدادها، دینداری، آرمان‌خواهی، ایثار، ایستادگی و مقاومت خواند و افزود: جنگ ما را قویتر کرد با دفاع مقدس حرکات مخلصانه و جهادگونه به وجود آمد.
 
اروپا با زبان تهدید با جمهوری اسلامی صحبت نکند



 وی همچنین در واکنش به تهدید وزرای امور خارجه اروپا مبنی بر برگشت سریع ایران به برجام گفت: به آن‌ها عرض می‌کنیم در هفته دفاع مقدس ملتی با تاریخ عظیم را تهدید می‌کنید ک سال‌ها در مقابل شما ایستاد داعش ساخته شما را از منطقه بیرون کرد! با زبان تهدید با جمهوری اسلامی صحبت نکنید این مردم شهید دادند سلیمانی و باکری‌ها دادند و شجاعترین و با اقتدارترین ملت هستند.
 وی اضافه کرد: اروپا بداند اگر به وظایف خود در قبال برجام عمل نکند باید منتظر داعش در دریای مدیترانه باشد اگر بیش از این غلط اضافی کند آنها را بر جایشان خواهیم نشاند. آزموده را آزمودن خطاست. آن که خط و نشان برایش می‌کشید نوکران حلقه به گوشتان و نه جمهوری اسلامی ایران باشد.
 امام جمعه دهدشت گفت: از قوای سه گانه می‌خواهیم از کم‌کاری و تخلفات مدیران گذشته نگذرد.
 دستگاه‌های امنیتی با مسببان وضع کشور برخورد کند
 وی ادامه داد: قوه قضائیه از طرف مردمی که مرغ آنها را شرمنده زن و کرد، مردمی که برای تهیه سرم سرگردان شدند، مردمی که جانشان را برای واردات واکسن گرو گذاشتند، مردمی که در تابستان برقشان قطع شد با مسببان و با مدیران غیر فعال و کم توان که استعمار را برای تسلط بر کشور تشویق کردند برخورد کند و مجلس نقش خود را فراموش نکند.
 درباره واکسن به مردم آدرس غلط دادند
 وحدانی‌فر با اشاره به اینکه واکسن‌های متعدد در کشور موجود است یادآور شد: مسئله ورود واکسن را به تصویب FATF منوط می‌کردند آیا حالا که هفته‌ای میلیون‌ها دز واکسن می‌رسد تحریم برداشته شده یا FATF به تصویب رسیده است؟
 خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: عده‌ای بهانه آوردند که رهبری با ورود واکسن مخالف است دروغ می‌گفتند با مردم صداقت نداشتند مگر دنیا عوض شده که امروز واکسن می‌آید یا واکسن از کره مریخ می‌آید! به مردم آدرس غلط دادند روسیاهی اما به زغال ماند.
 وحدانی‌فر بازگشایی مدارس را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از معلمان برای آموزش مجازی، لغو سند 2030 از سوی رئیس جمهور را یادآور شد و گفت: کسانی که ادعا داشتند این سند اجرا نمی‌شود واقعیت را به مردم نگفتند در حالی که دغدغه‌مندان فریاد می‌زدند که در حال اجراست اما آنها انکار می‌کردند حالا لغو سند نشانه این است که اجرا می‌شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

منبر
Iran, Islamic Republic of

حقوق خودت هم بالاست
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1