تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۳۹۳۵۴
سید محمد هادی امیری مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد پاسخ می‌دهد

دلایل اختلال درشبکه همراه اول استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

۱
۰
دلایل اختلال درشبکه همراه اول استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟
کبنا ؛ سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به دلایل اختلال در شبکه همراه اول اشاره کرد وگفت علاوه برراه اندازی و اضافه نمودن تکنولوژی ۴G بر بستر فرکانس ۲۱۰۰ مگاهرتزجهت بهیود کیفیت دیتا وبالا بردن سرعت اینترنت، ناپایداری شبکه برق در استان، باعث خاموشی سایت‌های موبایل می‌شود و همچنین سرقت از سایت‌ها در حومه شهرباعث شده تعدادی از سایت‌ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت‌ها در دست اقدام است.
 به گزارش کبنا، سید محمد هادی امیری در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اختلال در شبکه همراه اول، اظهار داشت: شبکه همراه اول استان و تکنولوژی ۴G ازفرکانس های ۱۸۰۰ و ۲۶۰۰ مگاهرتز استفاده می‌شد، لذا جهت بهبود کیفیت دیتا و بالا بردن سرعت اینترنت، اقدام به راه اندازی و اضافه کردن تکنولوژی جدید ۴G بر بستر فرکانس ۲۱۰۰ مگا هرتز کردیم و این تکنولوژی به کمک سایر تکنولوژی‌های قبل در بهبود سرعت کمک شایانی خواهد کرد.
سید محمد هادی امیری افزود؛ با تمام مشکلات و تحریم‌های موجود، این پروژه بزرگ در دست اجراست وپیگیری های زیادی جهت تأمین سخت افزار و تجهیزات مورد نیاز انجام شده وتیم شبکه موبایل به صورت شبانه روزی در حال راه اندازی این سرویس جدید می‌باشند.
وی خاطر نشان کرد؛ درطول مدت زمان راه‌اندازی این پروژه یکسری اختلالات در شبکه وجود خواهد داشت کهان شاءالله به زودی مرتفع می‌شود ولازم می دانم ضمن تقدیر وتشکر از صبر وحوصله‌ی مشترکین عزیز، بابت این اختلالات از تک تک هم استانی‌های عزی عذرخواهی می‌کنم.



سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به دو علت دیگراختلال در شبکه همراه اول اشاره کرد وگعت، ناپایداری شبکه برق در استان، باعث خاموشی سایت‌های موبایل می‌شود و همچنین سرقت از سایت‌ها در حومه شهرباعث شده تعدادی از سایت‌ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت‌ها در دست اقدام است.
امیری در ادامه گفت؛ با تمام این مشکلات، تحریم‌ها، نبود قطعات و سخت افزارها، هدف ما رفع نگرانی هم استانی‌ها از سرعت اینترنت در زمان بازگشایی مدارس و کلاس‌های درس دانش اموزان و دانشجویان عزیز خواهد بود.
سید محمد هادی امیری در پایان گفت؛ در کنار شما مردم عزیز خواهیم بود و تمام تلاش خود را جهت تأمین بستری امن و سرعتی مناسب جهت پیشرفت دانش اموزان و پیشرفت کشور خود خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه باعث و بانی شو
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1