کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازتاب انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ از تاجگردون تا روشنفکر + رزومه کامل استاندار جدید

31 شهريور 1400 ساعت 16:12

جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه  اعضای دولت به استاندار منتخب استان کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.


جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه  اعضای دولت به استاندار منتخب استان کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.


بیشتر بخوانید:


سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد

نظر «مهدی روشنفکر» درباره استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کبنا، انتصاب سید علی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با واکنش‌های متعددی روبرو شد. غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت از اولین افرادی بود که به احمدزاده تبریک گفت.  پیام تاجگردون حامل پیغام دیپلماتیک ومعناداری بود.



مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار داشت:  استاندارجدید کهگیلویه و بویراحمد قطعاً استاندار فهیمی است، در دولت انقلابی، از استاندار، که در هرم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد، این تقاضا و درخواست را داریم که گام‌های محکمی بردارد، اشراف بیشتر و وقت بیشتری در رابطه با استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد، به ویژه بحث اشتغال و معیشت مردم و نعمات خدادادی استان را مورد توجه قرار دهد و به وضعیت استان سرو سامان دهد. محدودیت‌ها، مشکلات و نارسایی‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را دنبال کند. تقاضایمان از مدیران به ویژه استاندار این است که با پشتکار بیشتر و برنامه دقیق تری به استان سرو سامان دهد و به کمک مردم و مدیران استان را از بن بست بیرون بیاوریم.
علیمراد جعفری نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی آورده است که؛
جناب آقای دکتر احمدزاده
 انتصاب جنابعالی را بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم. ان شاء الله در راستای تحقق بخشیدن به اهداف دولت مردمی آیت الله رئیسی مبنی بر خدمت رسانی به مردم موفق و موید باشید.
 علیمراد جعفری
۳۱ شهریور ۱۴۰۰
 
سید قدرت حسینی‌بحرینی نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت نیز در پیامی نوشت: حاج سید حشمت الله احمدزاده عنا، به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. عرض تبریک خدمت مردم استان. شهرستان‌های گچساران و باشت.‌
 
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی به انتصاب استاندار جدید این استان اشاره کرد و نوشت:
«ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها»
برادر عزیز و ارزشمند جناب
آقای دکتر سید علی احمدزاده
باسلام و احترام
بدینوسیله انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک عرض نموده و امید است که با تکیه بر ذات اقدس الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر و در سایه تعهد و تخصصی که دارید و همچنین به اتکاء تجارب گرانسنگی که در سالهای متمادی در سطوح مختلف مدیریتی کسب نموده‌اید و با استفاده مطلوب از ظرفیت‌های کم نظیر استان در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها بویژه در حوزه نیروی انسانی بتوانید موجبات رشد، رقاء، توسعه، تعالی و پیشرفت همه جانبه استان زرخیزمان را فراهم فرمایید توفیقات بیش از پیش حضرتعالی را در خدمت به مردم شریف، نجیب و شهید پرور استان را از درگاه حضرت حق خواهانم.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

دکتر محمدباقر شریفی مدیرکل اسبق امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  و از چهره‌های فرهنگی و سیاسی شهرستان باشت نیز در پیامی انتصاب احمدزاده را تبریک گفت و نوشت:
برادر گرامی جناب آقای دکتر احمد زاده
 انتصاب جنابعالی رابه سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم.
امید است حضور شما دراین مسئولیت بار دیگر مهر تاییدی بر کارآمدی نظام و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران باشد.
 دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از ایزد منان مسألت دارم
 ارادتمند محمدباقر شریفی
شاهین عبدالخانی از چهره‌های سیاسی شهرستان باشت نیز در پیامی آورده است؛
جناب آقای دکتر سید حشمت الله احمد زاده
با سلام و تحییت
اعتماد ریاست محترم جمهوری وهیئت دولت به جنابعالی در انتصاب جنابتان به مقام استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، نشان از شایستگی، توانمندی و لیاقت حضرتعالی در انجام این وظیفه بسیار خطیر می‌باشد.
بی شک حضورتان در استان، موجی از خوشحالی و مسرت در میان ارادتمندان شما و دلسوزان این استان جامانده از امکانات به همراه داشته، که امید است با عنایات حق تعالی و همت و درایت جنابعالی بخش بزرگی از کمبودها در سطح استان مرتفع و یا به حداقل برسد.
ازخدا سبحان آرزوی موفقیت و پیروزی برایتان آرزومندم.
با احترام
ارادتمند شما
شاهین عبدالخانی
 
وحید محمدی‌تبار مدیرکل سابق بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی نوشت:
برادر ارجمند
جناب آقای دکتر احمدزاده
انتصاب شایسته جنابعالی - که فردی متدین، مجرب و دارای سابقه بالا و پاک در خدمت به مردم و نظام هستید - را به عنوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تبریک میگوییم. موفقیت، توفیق روزافزون و سربلندی شما آرزوی ماست.
 
حمید رضا رحیمی نیا از چهره‌های فرهنگی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی این انتصاب را تبریک گفت. وی در ادامه نوشت:
برادر ارجمند و ارزشی جناب آقای دکتر احمد زاده 
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌ در صحنه‌های‌ خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی است تبریک عرض می نمایم.
امید است حضور شما دراین مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ بار دیگر مهر تاییدی بر کارآمدی نظام و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران باشد.
دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از ایزد منان مسالت دارد
ارادتمند 
حمید رضا رحیمی نیا

به گزارش کبنا، روزمه سید علی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛


کد مطلب: 439310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439310/بازتاب-انتصاب-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-تاجگردون-روشنفکر-رزومه-کامل-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1