کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با معرفی استاندار؛

نظر «مهدی روشنفکر» درباره استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

31 شهريور 1400 ساعت 13:17

سید حشمت الله احمد زاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم معرفی شد که در این خصوص نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر کرد.


امروز سید علی (حشمت الله) احمد زاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم معرفی شد که در این خصوص نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (31 شهریورماه 1400) مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز، در خصوص انتخاب یک «استاندار بومی» و روند توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دغدغه و این انگیزه، دغدغه ای است که برای همه استانی های ما وجود دارد و همه کسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند اعم از تحصیل کرده ها، مسئولان و نمایندگان، سعی و تلاش و دغدغه و هم و غم شان این است که در حوزه های مختلف استان، توسعه و پیشرفت صورت بگیرد.
روشنفکر در پاسخ به اینکه توصیه تان به استاندار چیست؟ گفت: استاندار قطعا استاندار فهیمی است، در دولت انقلابی، از استاندار، که در هرم مدیریتی استان قرار می گیرد، این تقاضا و درخواست را داریم که گام های محکمی بردارد، اشراف بیشتر و وقت بیشتری در رابطه با استان داشته باشد، به ویژه بحث اشتغال و معیشت مردم و نعمات خدادادی استان را مورد توجه قرار دهد و به وضعیت استان سرو سامان دهد.
وی افزود: محدودیت ها، مشکلات و نارسایی های مردم استان را دنبال کند. تقاضایمان از مدیران به ویژه استاندار این است که با پشتکار بیشتر و برنامه دقیق تری به استان سرو سامان دهد و به کمک مردم و مدیران استان را از بن بست بیرون بیاوریم.
به گزارش کبنانیوز، سید علی (حشمت الله) احمد زاده از نیروهای بومی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرزند روستای بهره عنا شهرستان باشت است که به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم معرفی شد. پیش از این حسین کلانتری از استان لرستان به مدت 2 سال در دولت تدبیر و امید سکان دار این مسئولیت بوده است.


کد مطلب: 439305

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439305/نظر-مهدی-روشنفکر-درباره-استاندار-جدید-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1