تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۴۳۹۲۴۵
در نشست خبری فرمانده سپاه مطرح شد:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لنده

۰
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لنده
کبنا ؛پیش از ظهر امروز نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لنده با حضور خبرنگاران برگزار شد.
به گزارش کبنا از لنده؛ سرهنگ روح الله ویسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدا وامام شهدا گفت: دفاع مقدس برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام  محسوب می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان اینکه دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام و انقلاب شد افزود: همه مردم و نیروهای مسلح در کشور با یک وحدت و انسجام توانسته‌اند بر دنیای کفر که در مقابل ما ایستاده‌اند بایستند و مقاومت کنند.
ویسی گفت: اگر به تاریخ جنگ‌ها نگاه کنیم هر جنگ و نبردی که اتفاق افتاده پاره‌ای از خاک کشور جدا شده اما در جنگ 8 ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک جمهوری اسلامی در دست دشمن باقی نماند.
وی اظهار داشت: رسانه ها همیشه نقش بسزایی در نقل اخبار و اطلاعات مسائل مختلف داشته و دارند امروزه جایگاه رسانه بسیار مهم و ارزشمند و تعیین کننده در اتخاذ تصمیمات در همه رده‌هاست.
ویسی اظهار داشت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از 50 برنامه در سطح ناحیه، حوزه ها، ادارات و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.
وی محوری ترین برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس را تجلیل از ۱۵۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس _غبار روبی گلزار مطهر شهدا -برگزاری یادواره شهدا _سرکشی از خانواده های معظم شاهد _رونمایی از کتاب مرد قانون شهید رستم‌پور _کلنگ زنی و افتتاح چند طرح عمرانی _صبحگاه مشترک با شورای اداری _ویزیت رایگان بسیجیان و سپاهیان -اعزام گروههای جهادی به روستاها و اهداء بسته های معیشتی به نیازمندان عنوان کرد.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
1