کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز (یکشنبه، 28 شهریورماه 1400) صورت گرفت

تجمع کارگران شهرداری دهدشت / فرماندار کهگیلویه: برخی از اعضای شورای ششم به رای مردم خیانت کردند

28 شهريور 1400 ساعت 16:53

فرماندار کهگیلویه گفت:برخی از این اعضای شورای شهر جدید رای مردم را گرفتند ولی خیانت کردند و هیچ قدرت تصمیم گیری ندارند بلکه طایفه،پدر یا برادر آنها تصمیم گیرنده هستند،اگر مشکل انتخاب شهردار حل نشود به مردم می گوییم که چه کسانی نمیگذارند مشکلات حل شود.


صبح امروز کارگران خدمات شهری شهرداری دهدشت در اعتراض به محقق نشدن وعده ها ی مسوولان در وصول مطالباتشان جلوی فرمانداری کهگیلویه تجمع کردند.
به گزارش کبنا، فرماندار کهگیلویه در جمع  کارگران خدمات  شهری شهرداری دهدشت،تزریق بی ضابطه نیرو به شهرداری طی سال های گذشته (86 تا 90)، عدم درآمد پایدار شهرداری،تعلل شورای شهر جدید در انتخاب سرپرست شهرداری که باعث ناامیدی پرسنل شده است را علت ایجاد این شرایط دانست.
کریمی نژاد افزود: برخی از این اعضای شورای جدید رای مردم را گرفتند ولی خیانت کردند و هیچ قدرت تصمیم گیری ندارند بلکه طایفه،پدر یا برادر آنها تصمیم گیرنده هستند، اگر مشکل انتخاب شهردار حل نشود به مردم می گوییم که چه کسانی نمیگذارند مشکلات حل شود.
وی ادامه داد: شما حق دارید، پیگیر مطالباتتان هستیم، نماینده کهگیلویه نیز که با وی تماس داشتیم از مبادی وزارت کشور حوزه شهرداری ها دنیال حل مشکل هستند، مطالبات هم در سطح استان تهاتر شود و پرداخت شود و از شما عذر می خواهم.
    
فرماندار کهگیلویه در حاشیه این تحصن در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: برخی از اعضای شورای شهر جدید با رای مردم آمدند ولی هیچ قدرت تصمیم‌گیری در جلسات یا انتخاب سرپرست شهرداری  ندارد، پدر، برادر و یا طایفه آنهاست که می گوید در کدام جلسه حضور داشته باشند یا نباشد.!
کریمی نژاد افزود: برخی از این اعضای شورای ششم شهر دهدشت به بلوغ سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نرسیده اند.
 


کد مطلب: 439185

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439185/تجمع-کارگران-شهرداری-دهدشت-فرماندار-کهگیلویه-برخی-اعضای-شورای-ششم-رای-مردم-خیانت-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1