کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس پلیس راه کهگیلویه:

فوت ۳ نفر طی ۱۰ روز در کهگیلویه به دلیل نبود زیر ساخت جاده ای

28 شهريور 1400 ساعت 1:24

رییس پلیس راه کهگیلویه با بیان اینکه در بحث زیرساخت های جاده ای در شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم، تصریح کرد؛ در ۱۰ روز اخیر سه نفر بر اثر تصادف و قصور صورت گرفته در شهرستان فوت شدند.


رییس پلیس راه کهگیلویه سرهنگ شاپور عابدی در گفتگو با خبرنگاران گفت؛ براثر برخورد سه خودروی پژوRD، پراید و دنا پلاس در مسیر روستای سمغان یک خانم حدودا ۲۰ ساله براثر جراحات وارده فوت کرد.
سرهنگ عابدی با اشاره به سهل انگاری ادارات مربوطه اظهار کرد؛ علی رغم نامه نگاری ها و پیگیری های اخیر در خصوص نصب علائم،نصب جداکننده و عدم خط کشی مناسب و سایر موارد ولی هیچ توجهی از طرف ادارات متولی صورت نگرفت.
وی بیان اینکه در بحث زیرساخت های جاده ای در شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم، تصریح کرد؛ در ۱۰ روز اخیر سه نفر بر اثر تصادف و قصور صورت گرفته در شهرستان فوت شدند.
وی با اشاره به پیگیری های مکرر و بی توجهی مسولان گفت؛ پلیس براساس قانون دستگاه‌ها و سازمان‌های مقصر در وقوع تصادفات رانندگی جاده ای را به مراجع قضایی معرفی می‌کند و به جد با آنها برخورد می شود.
رئیس پلیس راه دهدشت_بهبهان افزود؛ رانندگان در مسیر تردد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند در صورت رعایت نکردن با تخلفات رانندگی به جد برخورد می شود.


کد مطلب: 439171

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439171/فوت-۳-نفر-طی-۱۰-روز-کهگیلویه-دلیل-نبود-زیر-ساخت-جاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1