کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستپخت شورای شهر دوگنبدان دیدنی تر از همیشه؛

ظفری شهردار دوگنبدان نیست / مدیرکل دفتر امور شوراها: شورا گزینه جدید معرفی کند

27 شهريور 1400 ساعت 17:24

پس از حواشی زیادی که بر سر انتخاب شهردار دوگنبدان ایجاد شد، شهردار دوگنبدان مورد تأیید قرار نگرفت.


پس از حواشی زیادی که بر سر انتخاب شهردار دوگنبدان ایجاد شد، شهردار دوگنبدان مورد تأیید قرار نگرفت.
به گزارش کبنانیوز، پس از حواشی و ابهامات زیادی که بر سر انتخاب شهردار دوگنبدان ایجاد شد، و با وجود مخالفت‌ها و نارضایتی مردم، چند تن از اعضای شورای شهر مسعود ظفری را ابقا کردند، این دستپخت شورا از سوی اداره کل حراست استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تأیید قرار نگرفت و حال، شورا باید دوباره فکری به حال انتخاب شهردار کنند.
انتخاب شهردار دوگنبدان، با وجود فراخوان انتخاب شهردار و ادعای شورا مبنی بر شفافیت، با ابهامات زیادی روبرو بود و این انتخاب چندین روز مورد حمله افراد و جناح‌های مختلف قرار گرفت. از جمله اردلان زینل زاده و بسیاری از افراد به این انتخاب اعتراض کرده و معتقد بودند این انتخاب نه بر اساس شاخص‌های شایستگی، بلکه بر اساس اتفاقات پشت پرده چند تن از اعضای شورای شهر صورت گرفته است.
آیا برای انتخاب شهردار جدید، شورای شهر باز هم آن فراخوان کذایی را منتشر می‌کند؟
شورای شهر در ابتدای کار خود، یک امتیاز منفی در انتخاب شهردار گرفته است، همچنین جلسات شورای شهر بدون حضور رسانه‌ها و مردم برگزار می‌شود، پس شعار شفافیت که قبل از انتخابات به آن اعتقاد داشتند چه شده است؟


بیشتر بخوانید:

اعتراض‌های ادامه‌دار به اولین تصمیم شورای شهر دوگنبدان / آقای شکوهی؛ چرا اصرار کردی زینل زاده کاندیدای شهرداری شود؟ / اگر قرار بود درب بر روی همان پاشنه بچرخد، نیازی به این همه تبلیغات نبود


به گرارش کبنا، صلاحیت مسعود ظفری شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از سوی وزارت کشور مورد تأیید قرار نگرفته و شورای این شهر باید گزینه دیگری را برای این مسئولیت معرفی کنند.

 


کد مطلب: 439160

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439160/ظفری-شهردار-دوگنبدان-نیست-مدیرکل-دفتر-امور-شوراها-شورا-گزینه-جدید-معرفی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1