کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

تغییر یک شبه لیست دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد / آزمون سخت «کلانتری» در جلوگیری از تبعیض و سلایق شخصی افراد

27 شهريور 1400 ساعت 17:05

امروز جشنواره شهید رجایی به منظور معرفی دستگاه های برتر دولتی برگزار خواهد شد با این حال به نظر می رسد جای دستگاه هایی که عنوان برتر را کسب کرده اند در این جشنواره خالی است.


جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (شنبه 27 شهریور ماه 1400) ساعت 17 بعد از ظهر با حضور حسین کلانتری استاندار این استان برگزار می‌شود و در این جشنواره از دستگاه‌های برتر در شاخص‌های عمومی و تخصصی تجلیل می‌شود.
به گزارش کبنانیوز، ابهاماتی در خصوص این جشنواره به وجود آمده و همین امر موجب پیگیری موضوع از سوی این پایگاه خبری شده است. از طرفی با مطلعان گفت و گوهایی صورت گرفته و عده‌ای با این پایگاه خبری مبنی بر این ابهامات تماس گرفته شده است. به جهت پاسخ دهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وی تماس‌هایی گرفته شد ولی پاسخی از سوی او داده نشد.
از قرار معلوم، طبق نامه‌ی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌های برتر مشخص شده‌اند و به مدیران ادارات برتر نیز این موضوع ابلاغ شده است. با این حال گویا جشنواره شهید رجایی بدون دعوت از دستگاه‌های برتر برگزار خواهد شد. اینگونه به نظر می‌رسد؛دستگاه‌هایی که بر پایه شاخص‌های این جشنواره به عنوان ادارات برتر تعیین شدند از لیست خط خورده‌اند و دستگاه‌های دولتی دیگری جایگزین شدند.
خبرهای واصله به خبرنگار کبنانیوز از سوی بعضی مدیران این حقیقت را نشان می‌دهد که سلایق و منویات شخصی جای ضوابط و قوانین را گرفته است. گفته می‌شود؛ معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که نقش مستقیمی در تعیین ادارات برتر دارد در تغییر این لیست نقش داشته‌اند که این دو نفر باید در این خصوص شفاف سازی کنند.
این نشست با وجود این ابهامات، بدون حضور رسانه‌های آزاد برگزار می‌شود.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بعضی از سلامت نفس و دینداری او سخن می‌گویند؛ باید به این قضیه ورود کند و در صورتی که تخلفی انجام گرفته، برخورد قانونی داشته باشد.
به گزارش کبنا، لیست اصلی دستگاه‌های برتر در بازه‌ای طولانی و بر اساس شاخص‌های جشنواره بصورت دقیق، مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده‌اند، بر اساس شواهد، به اصطلاح یک شبه این لیست تغییر کرده است، اگر خدای نکرده تخلفی از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته باشد، مسئولان باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.
مستندات در این پایگاه خبری موجود است.

 


کد مطلب: 439157

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439157/تغییر-یک-شبه-لیست-دستگاه-های-برتر-جشنواره-شهید-رجایی-کهگیلویه-بویراحمد-آزمون-سخت-کلانتری-جلوگیری-تبعیض-سلایق-شخصی-افراد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1