تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۳۹۰۳۳
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت؛

انجام واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد / کاهش آموزشی رزم مقدماتی سربازان

۰
انجام واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد / کاهش آموزشی رزم مقدماتی سربازان
کبنا ؛معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که سلامت سربازان در نیروهای مسلح از اولویت‌های مهم است، گفت: مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان کماکان با یک ماه کاهش اجرا می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (24 شهریورماه 1400) سرهنگ "مسعود بهروزی" اظهار کرد: در شرایط کنونی که جامعه با مسئله شیوع ویروس کرونا مواجه است، رعایت مسائل بهداشتی در مراکز وظیفه عمومی و همچنین یگان های آموزشی و خدمتی حائز اهمیت است و مراکز آموزشی و پادگان ها از نظر بهداشتی قابل اطمینان هستند.
وی افزود: در کلیه دوره های اعزام سربازان، اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده در بین سربازان توزیع، همچنین خودروهای حمل سربازان و آسایشگاه ها ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان عزیز، با یک ماه کاهش، کماکان تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.
واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی استان در حال انجام است

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان وظیفه همواره از جمله موضوعات بسیار مهم بوده، گفت: واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی استان برابر زمانبندی اعلامی در حال انجام است.
به گزارش کبنا نیوز، سرهنگ"مسعود بهروزی" با اعلام این خبر بیان داشت: مهمترین مسئله درخصوص سربازان حفظ سلامت این عزیزان است تا بتوانند در سلامتی و تندرستی به خدمت خود ادامه بدهند.
وی افزود: اولین مسئله ای که مد نظر همه فرماندهان است حفظ سلامت سربازان است که در این راستا دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار گرفته است.
بهروزی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت سربازان، قبل از اعزام به خدمت سربازی واکسن مننژیت و دوگانه(دیفتری و کزاز) در مراکز بهداشتی و درمانی به صورت رایگان تزریق می‌شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: شروع تزریق واکسن کرونا برای سربازان با افزایش میزان واکسن های واگذاری یا تولیدی به نیروهای مسلح رو به گسترش است که انشاءالله با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و دستگاههای دخیل در این حوزه واکسیناسیون برای تمامی سربازان اجرایی خواهد شد.
انجام غربالگری مشمولان در مراکز وظیفه عمومی در روز اعزام به خدمت

سرهنگ"مسعود بهروزی" اظهار داشت: به منظور اطمینان از سلامت مشمولان اعزام به خدمت، کلیه آن ها قبل از ثبت درخواست توسط پزشک معتمد معاینه و با تایید سلامت، تاریخ اعزام به خدمتشان مشخص و در روز اعزام در مراکز وظیفه‌عمومی غربالگری می شوند.
 وی افزود: در نتیجه این غربالگری اگر فردی مشکوک به کرونا باشد از سایر مشمولان جدا و موعد اعزام وی به ماه‌های بعد موکول می‌شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در صورت ابتلا به بیماری کرونا یا بیماری های دیگر به مراکز درمانی تحت پوشش نیروهای مسلح اعزام و تحت درمان قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1