کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد؛

نماینده ولی فقیه استان: استفاده درست از فضای مجازی با آموزش و کنترل امکان پذیر است

24 شهريور 1400 ساعت 16:00

نشست دبیران کمیته های پنج گانه تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد.


نشست دبیران کمیته های پنج گانه تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (24 شهریورماه 1400) در این نشست نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت ماه صفر و ایام حزون و اندوه اظهار داشت : در استان ظرفیت های فرهنگی بالایی وجود دارد و باید از این ظرفیتها به طور مناسب بهره مند شد تا  مردم با هویت ملی و مذهبی آشنا شوند و این بهترین راه ممکن برای دوری و مقابله با ترویج فرهنگ غربی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی خاطرنشان کرد: امروز دنیا ، تبدیل به یک دهکده جهانی شده است و در این دهکده جهانی فرهنگ و سنن ملت ها در همدیگر آمیخته شد در عین حال که جهانی می شویم باید ارزشهای والای انسانی ، انقلابی ، اسلامی ، ایرانی خود دفاع کنیم فرهنگ مهمترین بخش از زنذگی بشر است.
وی در ادامه تاکید کرد: فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی و فراگیر شدن در جامعه می توان به عنوان یک فرصت برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار داد که این مستلزم استفاده درست از فضای مجازی می باشد  که با آموزش و کنترل فضای مجازی امکان پذیر است.
امام جمعه یاسوج در ادامه  بیانات خود عنوان کرد : سند فرهنگی استان باید مورد بررسی و واکایی قرار گیرد تا از آسیب های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری کند و باعث ایجاد نظم و احترام متقابل در جامعه شود که باعث می شود جامعه سالم تر و به دور از تنش های فرهنگی داشته باشیم.
در پایان این نشست 5 مسئله حائز اهمیت در حوزه فرهنگی را از بین 25 مورد ارائه شد گزینش و در نهایت در شورای برنامه ریزی استان مصوب کردند.
 


کد مطلب: 439032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439032/نماینده-ولی-فقیه-استان-استفاده-درست-فضای-مجازی-آموزش-کنترل-امکان-پذیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1