تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۰۳۲
در نشست تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد؛

نماینده ولی فقیه استان: استفاده درست از فضای مجازی با آموزش و کنترل امکان پذیر است

۰
نماینده ولی فقیه استان: استفاده درست از فضای مجازی با آموزش و کنترل امکان پذیر است
کبنا ؛نشست دبیران کمیته های پنج گانه تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (24 شهریورماه 1400) در این نشست نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت ماه صفر و ایام حزون و اندوه اظهار داشت : در استان ظرفیت های فرهنگی بالایی وجود دارد و باید از این ظرفیتها به طور مناسب بهره مند شد تا  مردم با هویت ملی و مذهبی آشنا شوند و این بهترین راه ممکن برای دوری و مقابله با ترویج فرهنگ غربی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی خاطرنشان کرد: امروز دنیا ، تبدیل به یک دهکده جهانی شده است و در این دهکده جهانی فرهنگ و سنن ملت ها در همدیگر آمیخته شد در عین حال که جهانی می شویم باید ارزشهای والای انسانی ، انقلابی ، اسلامی ، ایرانی خود دفاع کنیم فرهنگ مهمترین بخش از زنذگی بشر است.
وی در ادامه تاکید کرد: فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی و فراگیر شدن در جامعه می توان به عنوان یک فرصت برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار داد که این مستلزم استفاده درست از فضای مجازی می باشد  که با آموزش و کنترل فضای مجازی امکان پذیر است.
امام جمعه یاسوج در ادامه  بیانات خود عنوان کرد : سند فرهنگی استان باید مورد بررسی و واکایی قرار گیرد تا از آسیب های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری کند و باعث ایجاد نظم و احترام متقابل در جامعه شود که باعث می شود جامعه سالم تر و به دور از تنش های فرهنگی داشته باشیم.
در پایان این نشست 5 مسئله حائز اهمیت در حوزه فرهنگی را از بین 25 مورد ارائه شد گزینش و در نهایت در شورای برنامه ریزی استان مصوب کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1