تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۳۹۰۳۰
در نشستی با شهردار تهران؛

پیشنهاد نماینده مردم گچساران و باشت به زاکانی

۷
۰
پیشنهاد نماینده مردم گچساران و باشت به زاکانی
کبنا ؛سیدناصر حسینی پور نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم بر اساس بنیاد‌های دفاع مقدس که مردم محور بود، امروز مدیریت کلانشهر تهران در تمام موضوع‌ها با همان نگاه مردم محور و استفاده از نخبگان اداره شود تا بخش بزرگی از بدنه جوانان برای کمک به مدیریت شهری، برای رسیدن به نسخه‌های عملیاتی به میدان بیاید.
به گزارش کبنا نیوز، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشستی با علیرضا زاکانی، شهردار تهران در خصوص مسایل مربوط به شهر و شهرداری تهران به گفتگو نشستند.
در این نشست سیدناصر حسینی‌پور، نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیشنهاد می‌کنم بر اساس بنیاد‌های دفاع مقدس که مردم محور بود، امروز مدیریت کلانشهر تهران در تمام موضوع‌ها با همان نگاه مردم محور و استفاده از نخبگان اداره شود تا بخش بزرگی از بدنه جوانان برای کمک به مدیریت شهری، برای رسیدن به نسخه‌های عملیاتی به میدان بیاید.
همچنین صدیف بدری، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست بیان کرد: تهران یکسری مشکلاتی دارد؛ اما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که ممکن است در برخی از شهر‌ها این امکانات نباشد.
او ادامه داد: معماری اسلامی- ایرانی تهران در کنار پایتخت بودنش باید مورد توجه قرار بگیرد تا برای دیگر شهر‌ها در معماری اسلامی هم الگو شود.
بدری همچنین بر نگهداشت شهر و رسیدگی به فضای سبز و تشویق شهروندان به نگهداری از این فضا، لزوم زمان بندی اجرای پروژه‌ها و استفاده از مدیران انقلابی و جوان بدنه شهرداری تاکید کرد.
کیوان مرادیان، نماینده قائمشهر در مجلس هم از تهران و شهرداری این کلانشهر به عنوان الگوی شهر‌های دیگر و نماد کارآمدی نظام صحبت و بر لزوم رفع آلودگی هوا مشکلات پسماند و ترافیک تاکید کرد.
تهران الگوی مبارزه با فساد باشد
ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه، با بیان اینکه شورای شهر تهران انتخاب شایسته‌ای داشته است، گفت: در ملاقات‌های مردمی ۶۰ درصد مردم کمک مالی و اشتغال می‌خواهند، بخشی از ۴۰ درصد هم کسانی هستند که با شهرداری‌ها مشکل دارند.
به گفته او؛ یکی از دلایل مهم این نارضایتی این است که برخی از کارکنان شهرداری‌ها، چون تعارض منافع دارند برای مردم مشکلاتی ایجاد میکنند.
موسوی لارگانی همچنین بر لزوم تسهیل قوانین دست و پا گیر و مبارزه با فساد و رانت‌ها و رانت‌خواری‌ها تاکید کرد و افزود: با این اقدامات تهران می‌تواند الگوی مبارزه با فساد برای سایر شهر‌ها و کلانشهر‌ها باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پس مشخص نیست حسینی نماینده تهران است یا گچساران دیدارزاکانی چه دردی ازگچساران دوا میکند برعکس شده دوره قبل همه برای دیدن تاجگردون نوبت چندماهه میگرفتن
United Arab Emirates
خداییش چقد بعضیا استعداد نوشتن متن های خنده دار دارن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
گچساران رو بچسب. چه کار تهران داری؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
امان امان
Iran, Islamic Republic of
واویلا
Iran, Islamic Republic of
واویلا
Iran, Islamic Republic of
جمع کن عامو جون خوت.حیف از اون همه رای .
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1