کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشستی با شهردار تهران؛

پیشنهاد نماینده مردم گچساران و باشت به زاکانی

24 شهريور 1400 ساعت 15:43

نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم بر اساس بنیاد‌های دفاع مقدس که مردم محور بود، امروز مدیریت کلانشهر تهران در تمام موضوع‌ها با همان نگاه مردم محور و استفاده از نخبگان اداره شود تا بخش بزرگی از بدنه جوانان برای کمک به مدیریت شهری، برای رسیدن به نسخه‌های عملیاتی به میدان بیاید.


سیدناصر حسینی پور نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم بر اساس بنیاد‌های دفاع مقدس که مردم محور بود، امروز مدیریت کلانشهر تهران در تمام موضوع‌ها با همان نگاه مردم محور و استفاده از نخبگان اداره شود تا بخش بزرگی از بدنه جوانان برای کمک به مدیریت شهری، برای رسیدن به نسخه‌های عملیاتی به میدان بیاید.
به گزارش کبنانیوز، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشستی با علیرضا زاکانی، شهردار تهران در خصوص مسایل مربوط به شهر و شهرداری تهران به گفتگو نشستند.
در این نشست سیدناصر حسینی‌پور، نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیشنهاد می‌کنم بر اساس بنیاد‌های دفاع مقدس که مردم محور بود، امروز مدیریت کلانشهر تهران در تمام موضوع‌ها با همان نگاه مردم محور و استفاده از نخبگان اداره شود تا بخش بزرگی از بدنه جوانان برای کمک به مدیریت شهری، برای رسیدن به نسخه‌های عملیاتی به میدان بیاید.
همچنین صدیف بدری، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست بیان کرد: تهران یکسری مشکلاتی دارد؛ اما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که ممکن است در برخی از شهر‌ها این امکانات نباشد.
او ادامه داد: معماری اسلامی- ایرانی تهران در کنار پایتخت بودنش باید مورد توجه قرار بگیرد تا برای دیگر شهر‌ها در معماری اسلامی هم الگو شود.
بدری همچنین بر نگهداشت شهر و رسیدگی به فضای سبز و تشویق شهروندان به نگهداری از این فضا، لزوم زمان بندی اجرای پروژه‌ها و استفاده از مدیران انقلابی و جوان بدنه شهرداری تاکید کرد.
کیوان مرادیان، نماینده قائمشهر در مجلس هم از تهران و شهرداری این کلانشهر به عنوان الگوی شهر‌های دیگر و نماد کارآمدی نظام صحبت و بر لزوم رفع آلودگی هوا مشکلات پسماند و ترافیک تاکید کرد.
تهران الگوی مبارزه با فساد باشد
ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه، با بیان اینکه شورای شهر تهران انتخاب شایسته‌ای داشته است، گفت: در ملاقات‌های مردمی ۶۰ درصد مردم کمک مالی و اشتغال می‌خواهند، بخشی از ۴۰ درصد هم کسانی هستند که با شهرداری‌ها مشکل دارند.
به گفته او؛ یکی از دلایل مهم این نارضایتی این است که برخی از کارکنان شهرداری‌ها، چون تعارض منافع دارند برای مردم مشکلاتی ایجاد میکنند.
موسوی لارگانی همچنین بر لزوم تسهیل قوانین دست و پا گیر و مبارزه با فساد و رانت‌ها و رانت‌خواری‌ها تاکید کرد و افزود: با این اقدامات تهران می‌تواند الگوی مبارزه با فساد برای سایر شهر‌ها و کلانشهر‌ها باشد.


کد مطلب: 439030

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439030/پیشنهاد-نماینده-مردم-گچساران-باشت-زاکانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1