کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست علنی مجلس؛

تذکر شفاهی موحد به رئیس جمهور؛ سیل طسوج را جبران کنید

23 شهريور 1400 ساعت 13:02

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با اشاره به وضعیت بحرانی سیل‌زدگان تسوج گفت: دولت مردمی و انقلابی باید با پیشنهاد مجموعه استان مشکلات مردم این منطقه را سامان دهند.


نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئیف چرام و لنده در مجلس با اشاره به وضعیت بحرانی سیل‌زدگان تسوج گفت: دولت مردمی و انقلابی باید با پیشنهاد مجموعه استان مشکلات مردم این منطقه را سامان دهند.

بیشتر بخوانید:


بازدید "موحد" و مسوولان از مناطق سیل زده طسوجِ چرام (+تصاویر)

روایت مردم محلی طسوج از سیل ویرانگر / آقای استاندار به داد طسوج چرام برسید / فرماندار عارش می‌شود، جواب تلفن ما را بدهد / انتقاد شدید مردم سیل زده از فرماندار چرام ( + فیلم و تصاویر )

به گزارش کبنا، خانه ملت نوشت: سید محمد موحد در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 23 شهریورماه 1400) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور گفت: نزدیک به 40 روز از حادثه اسفبار سیل طسوج شهرستان چرام می‌گذرد، زندگی مردم کاملاً نابود شده، راه‌های ارتباطی قطع شده و هیچ امکانی برای مردم وجود ندارد، بر اساس بررسی که مسئولان مربوطه انجام دادند 700 میلیارد تومان خسارت پیش بینی شده است.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کوچکترین اقدامی برای کاهش آلام و رنج‌های مردم از سوی مسئولان انجام نشده، انتظار است دولت انقلابی، مردمی و اسلامی به فریاد این مردم محروم و مظلوم برسد و مشکلات زندگی آنها را به نحو حداقلی سامان دهد.
وی افزود: راه‌های ارتباطی در محدوده طسوج قطع شده و با ارزش‌ترین آثار میراث فرهنگی از بین رفته است. هر چه زودتر به پیشنهاد مجموعه استان در خصوص مردم محروم این منطقه باید مسائلشان سامان یابد.


کد مطلب: 438987

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438987/تذکر-شفاهی-موحد-رئیس-جمهور-سیل-طسوج-جبران-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1