تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۳۸۹۸۳
در حضور مشاور قالیباف مطرح شد

شرح درد دیشموک

۱
۰
شرح درد دیشموک
کبنا ؛حجت‌الاسلام راوند امام جمعه شهر دیشموک در نشست با کارشناسان امور زنان و خانواده مجلس اظهار داشت: طی چهار دهه از انقلاب خدمات خوبی در زمینه آب، برق،گاز و دیگر حوزه‌ها در دیشموک صورت گرفته و بنیاد علوی هم این مدت خوب کار کرد اما وقتی نگاه می‌کنیم تبعیض‌هایی در خدمات‌رسانی نسبت به سایر مناطق استان وجود دارد.
امام جمعه دیشموک با اشاره به نبود نظارت بر اجرای پروژه‌های این بخش گفت: چند روستا در مسیر عبور دانش آموزان به مدرسه نیاز به احداث پل بود اما مسؤولان توجه نکردند دانش آموزان به خاطر سختی رفت و آمد مجبور به ترک تحصیل شدند.
وی با بیان اینکه صحبت‌هایم مستند است، ترک تحصیل دانش‌آموزان را یک معضل در دیشموک خواند و اضافه کرد: امسال احتمال ترک تحصیل هفت دانش‌آموز تنها در یک روستا به خاطر نبود مدرسه متوسطه وجود دارد.
حجت‌الاسلام راوند تصریح کرد: تنبیه و برخورد نامناسب معلمان با دانش آموزان از دیگر علل ترک تحصیل بوده و حتی دو دانش‌آموز به علت چنین برخوردهایی خودکشی کردند.
وی مشکلات دیشموک را مطرح کرد و گفت: بنیاد مسکن در هیچ روستایی طرح هادی اجرا نکرد این در حالی است که بیش از ۷۰روستای کدددار در این بخش وجود دارد.
امام جمعه دیشموک افزود: خانه‌های بسیاری در روستاها سرویس بهداشتی ندارند از آب آشامیدنی محروم‌اند زنان با دبه از چشمه‌ها آب می‌آورند و در برخی از روستاها با وجود چهار خانوار برق ندارند.
وی با بیان اینکه دردهای بخش دیشموک زیاد است، اضافه کرد: سیاسی‌گری و قومیت‌گرایی در انتصاب مدیران بیداد می‌کند.مسؤولان عامل بروز آسیب‌های اجتماعی هستند.
راوند با اشاره به ضعف در نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله آسفالت جاده‌های روستایی گفت: برخی زیرساخت‌ها سه باره کاری شده است. در برخی جاده‌ها آسفالتی که با 2 میلیارد تومان انجام شده با یک بارندگی نابود خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بودجه‌ای در نظر گرفته شد اما بهزیستی این پول را در اختیار معلمانی قرار داد که تخصصی در زمینه اجتماعی نداشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
دیشموک یک منطقه بکر و دارای پتانسیل ها و معادن کشف نشده ای هست ،. امامان جمعه و جماعات هم تاثیر خوبی در رساندن صدای مظلومیت این منطقه دارند .اما مشکل اصلی دیشموک باید در حوزه تخصص شهرک های صنعتی و براورده ها و فراورده های دامی و دارویی صورت گیرد به طوریکه اگر به صورت پمپ اب مبادرت به کاشت درخت گردو و بادام و تقویت زنبورداری شود این منطقه خودش قطب نمایی از گردشگری کشور خواهد شد
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1