کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه هیات وزیران؛

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان شد

21 شهريور 1400 ساعت 22:44

خیابانی پیش از این در سِمت‌هایی همچون سرپرستی و قائم مقامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئول لجستیک و عضو ستاد ملی کرونا، عضو ستاد اقتصادی دولت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور فعالیت داشته است.


جلسه هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برگزار شد و دراین جلسه اعضای دولت به "حسین مدرس خیابانی" به عنوان استاندار منتخب سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند.
به گزارش کبنا، حسین مدرس خیابانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و دوره دکترای مدیریت استراتژیک است.
وی پیش از این در سِمت‌هایی همچون سرپرستی و قائم مقامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئول لجستیک و عضو ستاد ملی کرونا، عضو ستاد اقتصادی دولت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور فعالیت داشته است.
در ادامه جلسه امروز هیات وزیران، اعضای دولت تعدادی از پیشنهاد‌های دستگاه‌های اجرایی را بررسی و به تصویب رساندند.


بیوگرافی حسین مدرس خیابانی
حسین مدرس خیابانی (زاده ۱۳۴۷ در تهران) سیاست‌مدار ایرانی و استاندار فعلی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم است که پیش‌ از این، مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده‌است. وی پس از برکناری رضا رحمانی طی حکمی از طرف حسن روحانی به عنوان سرپرست وزارت صمت گمارده شد.
به گزارش کبنا، حسین مدرس خیابانی یکی از گزینه‌های مطرح برای استانداری سیستان و بلوچستان بود که در لیست منتشر شده تحت عنوان «گزینه‌های احتمالی 29 استانداری کشور در دولت سیزدهم» از پایگاه خبری کبنانیوز منتشر شده بود.
 


کد مطلب: 438945

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438945/حسین-مدرس-خیابانی-استاندار-سیستان-بلوچستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1