کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

2 بیمار کهگیلویه و بویراحمدی تسلیم کرونا شدند

21 شهريور 1400 ساعت 16:43

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 911 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 911 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (21 شهریورماه 1400) دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ٣٦٨ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 202 نفر مبتلای قطعی و 33 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 66805 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 887 جواب نمونه pcr  دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود  ٤٣ درصد موارد مثبت بودند و به ترتيب در بويراحمد، گچساران و کهگیلویه بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین از 391 نمونه رپید تست 15 درصد مثبت و بهمئی، کهگیلویه و دنا بیشتر مبتلایان را داشتند.
یزدان پناه گفت‌: در این شرایط به جز اینکه بحث سلامت خود فرد مطرح است، سلامت و مسئولیت اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین مردم باید همچنان به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توجه کنند که جز با همراهی و مشارکت مردم نمی‌توان به مقابله جدی با کرونا امیدوار بود.همچنين با توجه به احتمال در پيش بودن موج  و يا موج هاي بعدي كرونا، لازم است كه واكسيناسيون با سرعت بيشتري انجام شود كه در موج و يا موج هاي بعدي آسيب كمتري به سلامت مردم  وارد شود. لذا همكاري و مشاركت مردم و ترغيب همگاني به تزريق واكسن وظيفه همگاني است.


کد مطلب: 438929

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438929/2-بیمار-کهگیلویه-بویراحمدی-تسلیم-کرونا-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1