کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:

تشكيل گروه واكنش سريع برای مقابله با شبهات فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد

20 شهريور 1400 ساعت 13:37

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: گروه واكنش سريع با هدف مقابله با شبهات و جنگ رواني ايجاد شده در فضاي مجازي استان و توليد محتواي مناسب، تشکیل می شود.


نشست كارگروه فضاي مجازي استان با حضور رؤسا و نمايندگان مراجع قضايي، امنيتي و انتظامي استان، در سالن جلسات دادسراي عمومي و انقلاب مركز استان برگزار گرديد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز شنبه (20 شهریورماه 1400) حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست اظهار کرد: در اين جلسه، روسا و نمايندگان مراجع امنيتي و انتظامي گزارشات اقدامات صورت گرفته و نتيجه مصوبات جلسات گذشته را در قالب گزارش عملكردي ارائه نمودند.
وی گفت: یکی از موارد بررسی شده، نظارت و رصد فضای مجازی بوده، که مقرر گرديد مراجع امنیتی و اطلاعاتی به منظور شناسایی اقدامات مجرمانه ارتکابی در این فضا، بصورت مستمر بر آن نظارت ویژه را در دستور كار خود قرار دهند و گزارشات اقدامات به نحو جامع به مرجع قضايي و در جلسات آتي كارگروه ارائه نمايند.
نادریان در خصوص شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز اظهار داشت: در همین زمینه تیم فنی تخصصی تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت جمع آوری این مزارع صادر و اهتمام ويژه اين تيم متخصص در دستور کار قرار گرفته است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با ابراز اینکه با هرگونه تبلیغات غیرمجاز و غیرمتعارف در فضای مجازی برخورد قاطع می شود افزود: صنوف مختلف و مشاغل غیررسمی در فضای مجازی، اجازه تبليغات غير مجاز با استفاده از تصاوير موهوم و خلاف عفت و اخلاق عمومي در فضای مجازی را ندارند.
نادریان در پایان گفت: تشكيل گروه واكنش سريع با هدف مقابله با شبهات و جنگ رواني ايجاد شده در فضاي مجازي استان و توليد محتواي مناسب نیز از دیگر مصوبات این نشست بود. ضمن اينكه گزارش و آثار مطلوب اقدامات اين كارگروه استاني، به تدريج اطلاع رساني عمومي خواهد گرديد.

 


کد مطلب: 438871

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438871/تشكيل-گروه-واكنش-سريع-مقابله-شبهات-فضای-مجازی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1