تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۳۸۸۶۲
بر اساس نامه معاون وزارت آموزش و پرورش؛

کهگیلویه و بویراحمد رتبه چهارم سواد آموزی در کشور را کسب کرد

۰
کهگیلویه و بویراحمد رتبه چهارم سواد آموزی در کشور را کسب کرد
کبنا ؛بر اساس نامه معاون وزارت آموزش و پرورش به استاندار فعالیت های سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه چهارم کشور شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در نامه شاپور محمدزاده معاون وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور آمده است: در ارزیابی از عملکرد فعالیت های حوزه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان، کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های ۲۵گانه ملی، این استان حائز رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر و در مقام چهارم کشور قرار گرفت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب رتبه برتر کشور در حوزه سواد آموزی به رغم مشکلات زیرساختی در استان بیانگر تعهد، وظیفه شناسی و انگیزه متولیان این امر مقدس است.
احد جمالی افزود: ظرفیت شورای پشتیبانی به ریاست استاندار، مشارکت ادارات نهادها و دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی منسجم از سوی حوزه سواد آموزی آموزش و پرورش در شناسایی و جذب و آموزش بی سوادان نقش اساسی در ارتقاء شاخص سواد و کسب رتبه برتر عملکردی در سطح ملی داشته است.
وی ادامه داد: بر اساس نامه معاون وزیر آموزش و پرورش و کسب این موفقیت ملی در راستای عمل به فرمان امام خمینی (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع سوادآموزی از متولیان این امر در استان تقدیر می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: استان در ۱۸ شاخص از مجموعه ۲۵ شاخص جزء ۵ استان اول کشور و در ۸ شاخص نیز صاحب مقام اول کشور و در مجموع رتبه ۴ کشور را کسب کرده است.
هادی زارع پور افزود: در شاخص‌های شورای پشتیبانی، توانمند سازی، توزیع اقلام آموزشی، تبلیغ و ترویج و اطلاع رسانی، آموزش رایانه، خلاقیت و نوآوری و مشتری مداری معاونت سوادآموزی استان رتبه اول کشور را کسب کرده است.
وی ادامه داد: برای چهارمین سال متوالی است که عملکرد نهضت سوادآموزی استان در رده ۵ استان اول کشور قرار دارد که بیانگر تلاش و برنامه‌ریزی کارکنان خدوم حوزه سواد آموزی است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: برگزاری مسابقات تجارب آموزشی در فضای مجازی دوران کرونا ،انجام پژوهش و تحقیق، مشارکت در تهیه و تدوین کتاب سرباز وطن در موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، ارائه برنامه‌های بازدیدهای دوره‌ای همراه با نظارت غیرحضوری و فعالیت با محوریت بومی در مراکز پیوند سواد و زندگی از خلاقیت‌های حوزه سواد آموزی است.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: در بخش شناسایی و جذب با مشارکت بانک‌ها تسهیلات قرض الحسنه به برخی سوادآموزان ارائه و آموزش سواد زندانیان و همچنین آموزش رایانه با محوریت زنان و دختران روستایی و عشایری در استان انجام شد.


نام شما

آدرس ايميل شما

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1