تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۳۸۸۲۹
امام جمعه دهدشت:

واقعیت‌ها زمین‌گیر نشود

۱
واقعیت‌ها زمین‌گیر نشود
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: مردم با سفرهای روز جمعه رئیس جمهور نسبت به اهتمام دولت برای رسیدگی به مناطق محروم امیدوار می‌شوند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه دوم نماز جمعه دهدشت توصیه‌های رهبر انقلاب به هیأت دولت را یادآور شد و با اشاره به بازخوانی نامه 53 نهج‌البلاغه در فرمایشات ایشان اظهار داشت: دولت سیزدهم اهتمام فوق‌العاده به طبقه محروم، زاغه نشینان و مستضعفان داشته باشد.
امام جمعه دهدشت اقدامات اخیر رئیس جمهور در سفرهای جمعه به استان‌ها را ستودنی خواند و افزود: مردم صبح جمعه از خواب بیدار می‌شوند متوجه حضور رئیس جمهور در شهرها می‌شوند این حرکت تفکر بین نگاه‌ها را نشان می‌دهد.
وی اضافه کرد: در این سفرها مسؤولان حرف مردم را بدون واسطه می‌شنوند و برای رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنها برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد.
خطیب نماز جمعه دهدشت تأکید کرد: انتخاب مشاور دلسوز، امین، کاربلد و متخصص می‌تواند راهگشای برنامه‌های دولت باشد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور و دولتمردان جلوگیری از رانت‌خواری را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مردم با چنین اقداماتی نسبت به آینده کشور امیدوار خواهند شد.
وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش موضع‌گیری رئیس جمهور و وزیر خارجه در رابطه با مذاکره را مورد اشاره قرار داد و گفت:فرمایش اساسی رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «مذاکره برای مذاکره معنا ندارد» از زبان آنها هم شنیده شد.
وی اضافه کرد: اتلاف وقت، فرصت کشی و روند فرسایشی در مذاکرات باید جمع شود.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه تعامل با جهان باید مبتنی بر نگاه واقع بینانه و نه نگاه ارباب و رعیتی باشد، گفت: نگاه به مذاکره برای مذاکره مد نظر نیست بلکه استیفای حقوق ملت بسیار مهم است.
وی گفت: جریان انقلاب برخورد با مسببان وضع موجود را مطالبه کنند پنهان کاری مسببان وضع موجود صحیح نیست بر خلاف برخی که برای فراموش شدن خیانت‌های گذشته توئیت می‌زنند نباید اجازه داده شود واقعیت‌ها زمینگیر شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به فرار 6 زندانی فلسطینی از زندان صهیونیست این اقدام را لرزش در لانه عنکبوت خواند و گفت: رژیم غاصب که توان نظامی‌اش را به رخ می کشید و خود را قدرت نظامی برتر می‌دانست این چنین سست بوده و ضعف نظام امنیتی آن مشهود است..
وی به هفته تعاون و کار اشاره کرد و افزود: فرهنگ کار، همکاری و تعاون مهم است کار صرفا پشت میزنشینی نیست جامعه به همه مشاغل نیاز دارد تلاش شود شغل‌هایی که ایجاد می‌شود متناسب با فرهنگ منطقه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1