کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلیل اصلی مظاهری برای فسخ قراردادش با استقلال فاش شد

اقدام عجیب باشگاه استقلال علیه رشید مظاهری

18 شهريور 1400 ساعت 21:46

گویا دلیل اصلی رشید مظاهری برای فسخ با استقلال مسائل مالی نبوده است.


چند هفته قبل وقتی در اوج اختلافات رشید مظاهری با مدیریت باشگاه استقلال حسین حسینی قراردادش را تمدید کرد، بسیاری همان موقع قرارداد گمان می‌کردند رشید مظاهری قطعا از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد، اما در عین ناباوری مظاهری همراه ۲ پسرش در تمرینات شرکت می‌کرد و درنهایت یک روز از در خروجی باشگاه استقلال بیرون آمد و در جمع خبرنگاران گفت در استقلال ماندگار خواهد بود.

همه‌چیز خیلی خوب پیش می‌رفت که در هنگام سفر کاروان استقلال به دوبی برای آماده‌سازی بازی با الهلال عربستان یکباره رسانه‌ها اعلام کردند ۳ بازیکن استقلال به نام‌های رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر به‌دلیل عدم‌دریافت مطالبات خود از این باشگاه جدا شده‌اند.
چند روز از جمع این ۳ نفر، ۲ مدافع دوباره به تیم برگشتند، اما رشید همچنان بیرون ماند. او برخلاف بازیکنانی مثل حسین حسینی، مرادمند، دانشگر و... که قراردادشان را فسخ و در اینستاگرام اعلام کردند که از باشگاه می‌روند، اما بعد ماندنی شدند، قصد ندارد به استقلال برگردد و دنبال سبک وسنگین کردن پیشنهاد‌هایی از تیم‌هایی مثل سپاهان وهوادار است.
گویا مظاهری که با برخورد‌های سرد مدیریت استقلال و در راس آن احمد مددی کنار آمده بود، وقتی درصدد بود همراه آبی پوشان به امارات برود متوجه می‌شود ممنوع‌الخروج است. او به خبرنگار همشهری گفته پیش از این اتفاق قصد داشته بماند، اما وقتی متوجه ممنوع‌الخروجی‌اش می‌شود تصمیم دیگری می‌گیرد.
رشید ۸ماه از استقلال پول نگرفته بود و طبق گفته خودش تنها ۶۰درصد از قراردادش را دریافت کرده بود. او به همشهری می‌گوید که هیچ‌گاه نخواسته به‌خاطر پول قراردادش را فسخ کند او وقتی با سؤالی از سوی دوستانش مواجه می‌شود که چرا قراردادش را فسخ کرده و به امارات نرفته که در بازی با الهلال تیم را همراهی کند، می‌گوید: «وقتی خودشان من را ممنوع الخروج کردند دیگر چه کار کنم؟» یک‌بار هم مددی حین مذاکرات او را از اتاق بیرون کرد و، چون او و فرشید اسماعیلی علیه مدیریت صحبت کرده بودند با ۲۰درصد جریمه نقدی روبه‌رو شده بود. همه این‌ها باعث شد رشید تصمیم به رفتن بگیرد.
 


کد مطلب: 438810

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438810/اقدام-عجیب-باشگاه-استقلال-علیه-رشید-مظاهری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1