تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۴۳۸۷۷۷
در اینستاگرام؛

سیدناصر حسینی‌پور: تکلیف واگذارکنندگان و دریافت‌کنندگان زمین‌ها را روشن خواهیم کرد

۳
۰
سیدناصر حسینی‌پور: تکلیف واگذارکنندگان و دریافت‌کنندگان زمین‌ها را روشن خواهیم کرد
کبنا ؛سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به واگذاری بی‌حساب و کتاب زمین‌های ملی به افراد اشاره کرد و نوشت: بعد از انقلاب اسلامی صدها هکتار زمین از طریق منابع طبیعی، امور اراضی، هیأت هفت نفره و... به افرادی در قالب طرح‌های مختلف واگذار گردید. لازم است متذکر شوم که اکثر این واگذاری‌ها به ناحق انجام شده است. اکنون ما برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زاییِ عام‌المنفعه با مشکل کمبود زمین روبرو هستیم.
نهادهای مربوطه موظفند در اسرع وقت مقدار زمین و همچنین اسامی دریافت‌کنندگان اراضی و نتیجه طرح‌ها را در طول این ۴۲ سال معرفی نمایند.
مطمئن باشید از طریق مجاری قانونی و بر اساس وظایف نظارتی‌ام، تکلیف واگذارکنندگان و دریافت‌کنندگان این زمین‌ها را روشن خواهیم نمود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

United Arab Emirates
شب بخیر
پناهی
Iran, Islamic Republic of
فارغ از هرگونه نگاه سیاسی در صورت برخورد با همه متخلفان که تعدادشان کم هم نیست این اقدام انقلابی ترین و بزرگترین بازگشت منابع ملی به بیت المال خواهد بود
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت نماینده محترم شهرمان در مجلس شورای اسلامی
تبریک عرض می کنم و از خدای متعال برای شما در راه خدمت صادقانه به مردم دیارمان آرزوی مساعدت فراوان دارم. آزاده قهرمان، انتخابات با تمام مسایل مربوطه تمام شد یعنی سیاست بازی تمام شد و سیاستی جدید با رویکرد انقلابی آغاز گشته و قطعا این سیاست بازی ها چه با حضور بیگانه و چه با حضور حداکثری و مشارکت خودی ادامه خواهد داشت که مطمئنا هدف شما به نفع برادران و خواهران حوزه انتخابیه منتج خواهد شد. از خدای متعال برای شما سعادت و سلامت آرزو می کنم.
اما موضوعی رو که می خواهم به اطلاع شما برسانم بهانه ای شد که همرزم سالهای دورم را مورد خطاب قرار دهم. از ایزد منان می خواهم که مرا کمک کند نگاشته ام را طوری بیان کنم که هم خدا راضی باشد و هم سهوا به شما بی احترامی کتابت نشود.
سید عزیز!! هم شما و هم مردم خوب دیارم می دانند که بیکاری و فقر بیداد می کند و مردم با سیلی صورت سرخ نگهداشته اند!!!!!!!!!. در این چند سال اخیر خشکسالی مزید بر علت گشته که همه نتوانند به شغل کشاورزی و دامداری روی آورند.
در این بین در این دوسال اخیر شرکتی تحت عنوان لرزه نگاری میدان نفتی باشت و گچساران در مجتمع کشاورزی امامزاده جعفر(ع) شروع بکار نموده که بیش از 80 درصد نیروهای نیمه تخصصی و کارگری و خدماتی آن خارج از این دو شهرستان بکار گرفته شده اند که جای تاسف و تالم است. مگر فرش(چراغ) روا به خونه حتی به مسجد حرام نشده است پس چرا مقامات مسئول به این مهم توجه نکرده اند..(تحقیق و تفحص نمایید که رئیس پروژه از جوانان شهر باشت باشد) پروژه مهم چم شیر نیز همین وضع را دارد در حالیکه جوانان جویای کار برای امرار معاش به خط شوتی و غیرو..روی آورده اند که هر روز شاهد تصادف و مرگ و میر خود و افراد دیگر در جاده ها می شوند. پیمانکارهای مختلف که در حوزه انتخابیه شما فعالیت دارند نظارت نمی شود و نیروهای غیر بومی در شهرمان جولان میدهند و بهای آن را خانواده های داغدار و بی ره به جایی باید بپردازند!!!!
لذا خواهان رسیدگی فوری هستم، همانا دعای خیر آنان در راه خدمت بی منت، شما را ثابت قدم بدارد.
انشاالله ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1