تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۳۸۲۰۲
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

۴۷ بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش مراقبت های ویژه

۰
۴۷ بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش مراقبت های ویژه
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (2 شهریور 1400) پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۶۲۱  بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری می باشند که ۲۸۸ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۹ هزار و ۲۰۵ نفر تاکنون بهبود یافته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۸۳۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۴ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت به ترتیب مربوط به شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران  و دنا بود.
یزدان‌پناه تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی باید در راس امور خانواده ها قرار بگیرد. ساده انگاری و غفلت نسبت به این بیماری جز پشیمانی حاصل دیگری نخواهد داشت.
وی ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، حضور نیافتن در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری کرونا تلاش نماییم تا شاهد  کاهش روند این بیماری ویروسی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و طبق فراخوان جهت زدن واکسن خود اقدام کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: تاکنون ۲۳۴ هزار دُز واکسن کرونا وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده که از این تعداد ۲۲۴ هزار و ۶۸۹ دُز معادل ۹۶ درصد این تعداد تزریق شده است و امروز نیز ۲۵ هزار دُز واکسن دریافت کرده ایم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1