کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

يا من اسمه دوا و ذكره شفاء؛

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک

1 شهريور 1400 ساعت 17:35

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد کشور و استان تبریک گفت.


سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد کشور و استان تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"يا من اسمه دوا و ذكره شفاء"
نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زادروز بوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در  ایران دارد.
 نعمت سلامتی نعمتی گرانبهاست و تردیدی نیست که صیانت از سلامت انسان ها تنها برازنده افرادی است که از ناخوشی بیمارانشان غمگین و از سلامتی آنها خشنود می شوند.
و امروز که جهان و به تبع آن‌ کشور عزیزمان ایران تحت الشعاع ویروسی مرموز به نام کرونا قرار گرفته است کار مدافعان عرصه سلامت بس خطیر و حیاتی است. سربازانی که امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا جان خود را برای حفظ جان و سلامت مردم و جامعه به خطر می اندازند.
اینجانب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام جامعه پزشکی کشور؛ یکم شهریور ماه، زادروز حکیم و دانشمند بزرگ مسلمان ایرانی، ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان و کلیه کسانی که در این وادی  پر افتخار مشغول خدمت هستند بویژه پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک عرض نموده و از ایزد قادر متعال، سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون شما را مسالت می‌نمایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی


کد مطلب: 438152

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438152/پیام-تبریک-فرمانده-انتظامی-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-فرا-رسیدن-روز-پزشک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1