کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / مرگ 778 نفر بر اثر کرونا

24 مرداد 1400 ساعت 21:00

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به 778 نفر خبر داد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته سه بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به 778 نفر خبر داد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته سه بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 657 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد 232 بیمار مبتلای قطعی و 36 نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 55895 مورد گزارش شده است.
 وی اضافه کرد: از 902 جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود ۴۲ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهمئی است. همچنین از 916 نمونه تست سریع در استان انجام شد که ۲۷ درصد موارد مثبت بودند و عمدتاً در بهمئی، کهگیلویه و بویراحمد بودند. 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تا دیر نشده است باید محدودیت‌ها شروع شود و دستورالعمل‌های بهداشتی نیز بطور کامل توسط مردم رعایت شود.
 یزدان پناه عنوان کرد: در این شرایط خطرناک توصیه ما استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در مراکز شلوغ و پرخطر مانند بازار و بیمارستانها و مؤسسات پزشکی، عدم حضور در هر نوع تجمعی، پرهیز از مصرف غذا در رستورانها، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و... است.


کد مطلب: 437889

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437889/افزایش-شمار-قربانیان-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-مرگ-778-نفر-اثر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1