کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از ۳ روز همچنان ادامه دارد؛

آتش سوزی جنگل‌های «کوه شره» کهگیلویه / درخواست بالگرد شد ( تصاویر و فیلم )

21 مرداد 1400 ساعت 20:12

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیادی و شیخ هابیل شهرستان کهگیلویه پس از سه روز همچنان ادامه دارد.


آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیادی و شیخ هابیل شهرستان کهگیلویه پس از سه روز همچنان ادامه دارد.

   

فیلم) آتش سوزی در منطقه کهگیلویه

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه گفت: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیادی و شیخ هابیل این شهرستان پس از سه روز همچنان ادامه دارد.
 هدایت الله آویزش افزود: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ به ما اطلاع داده شد و پس از سه مرحله مهار و کنترل آتش مجدد شعله ور شده و همچنان ادامه دارد.
 وی بیان کرد: بالگرد به منطقه اعزام شده و در حال انتقال نیروهای امدادی به مناطق آتش سوزی است.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه در خصوص علت و میزان خسارات وارده ناشی از این آتش‌سوزی اضافه کرد: شواهد نشان دهنده عمدی بودن آتش‌سوزی است که در حال بررسی است.
 آویزش افزود: هنوز میزان خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی دقیق مشخص نیست، اما طبق برآورد اولیه حدود ۳۵ هکتار جنگل و مرتع منطقه در آتش سوخت.



وی با بیان اینکه عمده پوشش جنگلی این منطقه از نوع بلوط است، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو مورد آتش سوزی در بادام کاری‌های این شهرستان رخ داد و این مورد سومین آتش سوزی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ است.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه در خصوص علت و میزان خسارات وارده ناشی از این آتش‌سوزی خاطرنشان کرد: شواهد نشان دهنده عمدی بودن آتش‌سوزی است که در حال بررسی است.
آویزش تصریح کرد: هنوز میزان خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی دقیق مشخص نیست اما طبق برآورد اولیه حدود ۳۵ هکتار جنگل و مرتع منطقه در آتش سوخت.
وی ادامه داد: عمده پوشش جنگلی این منطقه از نوع بلوط است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو مورد آتش سوزی در بادام کاری‌های این شهرستان رخ داد و این مورد آتش سوزی سومین آتش سوزی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ است.


کد مطلب: 437760

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437760/آتش-سوزی-جنگل-های-کوه-شره-کهگیلویه-درخواست-بالگرد-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1